• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne paslaptis, kad dalis gyventojų Lietuvoje bankais bent iš dalies nepasitiki. Juos pykdo tai, kad bankams reikia mokėti papildomai, kai nori pasinaudoti savo pačių pinigais, pvz., juos pervesti ar išsigryninti. O būna ir tokių atvejų, kai prie savo pinigų klientai išvis nebegali prieiti.

Ne paslaptis, kad dalis gyventojų Lietuvoje bankais bent iš dalies nepasitiki. Juos pykdo tai, kad bankams reikia mokėti papildomai, kai nori pasinaudoti savo pačių pinigais, pvz., juos pervesti ar išsigryninti. O būna ir tokių atvejų, kai prie savo pinigų klientai išvis nebegali prieiti.

REKLAMA

Į tokią situaciją pakliuvo viena „Luminor“ banko klientė, kuri socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje pasidalijo, kad negali pasiekti nei savo asmeninės, nei verslo sąskaitų.

Kaip pasakojo pati Gabrielė (tikras vardas ir pavardė – redakcijai žinomi), vietoje to, kad bankas pinigus jai kuo greičiau sugrąžintų, dar reikalavo ilgai ir nuobodžiai įrodinėti, kas ji tokia ir kad tie pinigai iš tiesų priklauso jai.

Prie sąskaitų negalėjo prieiti 2 paras

„Ar kas nors yra patyręs tą emocinį šoką, kai atidarai „Luminor“ profilį, suvedi slaptažodžius ir nematai nei savo asmeninės, nei įmonės sąskaitos?

REKLAMA
REKLAMA

O tada dar 2 valandas negali prisiskambinti į banką… Koks jausmas? Tą akimirką aš staiga supratau daug aiškiau, kas iš tikrųjų yra e–pinigai“, – taip savo istoriją asmeninėje „Facebook“ paskyroje pradėjo Gabrielė.

REKLAMA

Ji pasakojo, kad neprisiskambinus bankui į jį teko vykti gyvai. O ten taip lengvai pinigų ji neatgavo – bankas reikalavo pildyti 8 puslapių anketą, įrodinėti, kas ji tokia, kad yra įmonės vadovė ir kitaip save identifikuoti.

Pasak Gabrielės, susidarė vaizdas, kad bankas apsimeta jos nepažįstąs – jokių duomenų apie ją bankas nebuvo išsisaugojęs, nors ji yra ilgametė „Luminor“ klientė.

Po varginančios biurokratijos moteris visas savo sąskaitas ir, kaip pati džiūgavo, visus jose buvusius pinigus atgavo ne iš karto, o tik po 2 parų.

REKLAMA
REKLAMA

Vis tik tokia banko tvarka, ilgos eilės klientų aptarnavimo linijoje ir visų duomenų pildymas iš naujo, lyg ji nebūtų banko klientė, paliko nemažai abejonių.

Bankas pirmenybę teikia saugumui

„Luminor“ atstovė Severa Augusta Lukošaitytė pabrėžė, kad aptariamas atvejis yra individualus, nesukeltas techninių nesklandumų ar paslaugų sutrikimų, todėl kiti banko klientai paveikti nebuvo.

„Detaliau komentuoti negalime, tačiau pažymime, kad tokiose situacijose visuomet glaudžiai bendradarbiaujame su klientu, siekdami kuo skubiau išspręsti iškilusius klausimus ir užtikrinti reikalingą pagalbą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kalbant apie nuotolines paslaugas, siekiame, kad mūsų klientams būtų kuo patogiau naudotis „Luminor“ bankininkystės paslaugomis. Todėl praktiškai visas banko paslaugas mūsų klientai gali gauti nuotoliniu būdu“, – komentavo atstovė.

Ji nurodė, kad nuotoliu galima tiek pateikti dokumentus, tiek konsultuotis, tiek atlikti ir kitus kasdienius finansinius veiksmus.

REKLAMA

Pašnekovė patikino, kad gyvas apsilankymas banke yra reikalingas tik išimtiniais atvejais, pavyzdžiui, kai klientas neturi galiojančio elektroninio parašo arba pats pageidauja būti aptarnaujamas fiziniame banko skyriuje.

Paklausta, kodėl ilgamečiam klientui tenka iš naujo pildyti visus identifikavimo dokumentus ir taip gaišti laiką, S. A. Lukošaitytė paminėjo, kad kiekviena situacija yra unikali.

„Dedame pastangas ne tik spręsti kylančias problemas, bet ir atsižvelgti į klientų pastabas bei lūkesčius tobulinant savo procesus, kad šie būtų kuo paprastesni ir sklandesni.

REKLAMA

Suprantame, kad kai kuriais atvejais procesai gali užtrukti, tačiau tai dažnai priklauso nuo individualių aplinkybių ir teisės aktuose numatytų reikalavimų bankams, prioritetą teikiant klientų saugumo užtikrinimui“, – dėstė „Luminor“ atstovė.

Pinigus galima išsiimti ir trikdžių metu

SEB banko Komunikacijos skyriaus vadovė Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė pripažino, kad retkarčiais dėl įvairių techninių sutrikimų pasitaiko situacijų, kai gyventojai laikinai negali prisijungti prie interneto banko ar mobiliosios programėlės:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Visas tokias situacijas sprendžiame kaip įmanoma operatyviau ir stengiamės kuo greičiau užtikrinti, kad paslaugos vėl būtų prieinamos.“

Pašnekovė patikino, kad situacijos, kai dėl techninių priežasčių nepavyksta prisiskambinti bankui, yra labai retos:

„Esame turėję keletą tokių atvejų, tačiau jau esame priėmę sprendimus, kad ateityje jos nebepasikartotų arba būtų išspręstos labai greitai.“

Kalbėdama apie biurokratizmą banke I. Dauguvietytė-Daskevičienė vardijo, kad SEB klientai banko skyriuose yra identifikuojami pateikus asmens dokumentą, t. y. pasą arba asmens tapatybės kortelę, kaip ir reikalauja šalies įstatymai.

„Jei klientas nori pasiimti sąskaitoje esančius pinigus, net ir neveikiant interneto bankui ar mobiliajai programėlei juos galima išsigryninti iš bankomato mokėjimo kortele arba skyriuje pervesti į pageidaujamą sąskaitą“, – pridūrė atstovė.

banke pinigai jusu, bet kaip ir ne jusu. Irodineti, neuzilgo tuoj, reikes kad sioj saly isvis egzistuoji. Uzsienyje tokiu bedu nera, tavo saskaita yra tavo ir bankas viska zino, lithuenijoje kiek kitaip, pirma aiskinsis ir tardys irodinek, gal veliau ir grazins. Nera geriau, kaip gryni, turi grynus tu valdai savo pinigus, pinigai banke, jie valdo situacija ir tave. Ir aplamai, stebuklu salyje, tik vyksta tokios nesamones, issivysciusiose salyse, viska civilizuotai ir zmogiskai issprendzia. Bauduvos rsp yra atvirksciai, zmogus turi irodineti, aiskintis ir reikalauti savu pinigu. Vagiu ir banditu krastas..
prie sovieto mokejo uz laikyma palukanas , o cia dar nuskaito uz aptarnavima tipo
Pas mus bankai vadovaujasi tokia taisykle ne pazink savo klientą o atrurink savo klientą :D
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų