„Investuok Lietuvoje“ pati planuojasi, kur jai alokuoti savo biudžetą Lietuvos pristatymui. Aš manau, kad gal ne visada ministrai ir turi žinoti, kur geriau Lietuvai pristatyti save“, – trečiadienį spaudos konferencijoje teigė Aušrinė Armonaitė, atsakydama į klausimą, ar buvo informuota apie įstaigos apmokėtus FT straipsnius.
Ministrė taip pat tikino nežinojusi, ar „Investuok Lietuvoje“ suformulavo konkrečias temas FT straipsniams: „Aš apie tai nežinau“.
Apie tai, kad „Financial Times“ publikacijas apie Lietuvą apmokėjo „Investuok Lietuvoje“, pirmasis paskelbė portalas „Delfi“.
Anot jo, lapkritį „Investuok Lietuvoje“ ir „Financial Times“ sudarė 56,8 tūkst. eurų (su PVM) vertės sutartį ir įsigijo turinio kampanijos, kuri truks nuo lapkričio 24 iki kitų metų sausio 24 dienos, paslaugas.
Pirmadienį FT skiltyje „Special Reports“ pasirodė septynios publikacijos apie Lietuvą – šalies laikyseną tarptautinėje arenoje, proveržį finansinių technologijų srityje, fotografų pasiekimus, Suvalkų koridorių, energetinę nepriklausomybę nuo Rusijos, krepšinį ir pirmąjį Lietuvos vienaragį „Vinted“.