Anot jo, gali būti, kad patikra galiojo tik iki Naujųjų metų, tačiau to neįmanoma patikrinti, nes ji iš esmės buvo neteisėta - nebuvo jokių oficialių dokumentų.
„Tie apribojimai gal buvo taikomi iki Naujų metų, nes jie buvo pusiau neoficialūs, nelegalūs. Po Naujų metų tie srautai (krovinių iš Lietuvos į Rusiją - BNS) buvo arti nuliui. Keli mūsų vežėjai pradėjo bandyti ir pastebėjome vasario pabaigoje, kad patikrinimų jau kaip ir nebevykdė“, - kalbėjo M.Atroškevičius.
Pasak vežėjo, jo vadovaujamos įmonės „Mečys“ vilkikai kovo 20 dieną kirto Rusijos sieną Estijoje be detalios patikros. M.Atroškevičius kalbėjo, jog nuo pernai rugpjūčio, kai buvo įvestas Rusijos importo embargas, Lietuvos vežėjai prarado maždaug 30 proc. krovinių į Rusiją ir kol kas neaišku, ar ši dalis bus susigrąžinta, kol Rusijos ekonomika neatsigaus.
Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ atstovai šią savaitę pranešė, kad Lietuvos vežėjai per pastaruosius keturis mėnesius dėl Rusijos embargo patyrė daugiau nei 200 mln. eurų nuostolių ir dar apie 20 mln. eurų - dėl prastovų.
Rusijos muitinė praėjusių metų lapkritį nurodė griežtai tikrinti automobilius iš Lietuvos, be to, rugpjūtį Rusija vieneriems metams uždraudė maisto ir žemės ūkio produktų importą iš Europos Sąjungos (ES), JAV ir kitų Vakarų šalių.