Kūno kultūros ir sporto departamento generalinis direktorius Algirdas Raslanas siūlo alkoholio reklamos transliavimo per televiziją apribojimus taikyti po vienerių-trejų metų.
Tuo tarpu LRT generalinis direktorius Kęstutis Petrauskis siūlo nustatyti penkerių metų pereinamąjį laikotarpį ir per tą laiką parengti visas pataisas dėl alkoholio reklamos ne tik įvairiose masinio informavimo priemonėse.
"Pereinamasis laikotarpis turi būti kažkoks. Metų reikia mažiausiai. Ir tada būtų patiriama nuostolių", - tvirtino A.Raslanas Seimo valdybos sudarytos darbo grupės, analizuojančios silpno alkoholio reklamos transliavimo pataisas ir turinčios pateikti naujus pasiūlymus, posėdyje.
Per tą laiką, anot jo, alkoholio gamintojų remiami sporto klubai ir kitos paramą iš alkoholio gamintojų gaunančios įstaigos susirastų kitus rėmėjus.
"Gal sportą ir galėtų remti žaislų gamintojai, interneto paslaugų tiekėjai, mobiliojo ryšio firmos. Tačiau ar jie bus suinteresuoti užsiimti rėmimu?" - klausė A.Raslanas.
Pasak jo, pereinamasis laikotarpis šiuo atveju galėtų būti kur kas trumpesnis negu Europoje pradėjus drausti tabako reklamą.
"Pas mus pinigai kur kas mažesni, todėl ir susitarimai gali būti greitesni", - BNS sakė A.Raslanas.
Seimo Sveikatos reikalų komiteto vadovas konservatorius Antanas Matulas ketina kreiptis į Seimo valdybą, kad ši iš parlamentinio Teisės ir teisėtvarkos komiteto skirtų teisininkų, kurie padėtų suformuluoti kreipimąsi į teismą dėl neteisėtai skirtų baudų televizijoms už alkoholio reklamos transliavimą.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba už alkoholinių gėrimų logotipo rodymą per šiemet transliuotas sporto rungtynes jau skyrė baudų TV3 ir LRT.
A.Matulas piktinosi, kad nubaustos televizijos nieko nekalba apie tokių baudų apskundimą teismui.
Seimas pernai priėmė daug diskusijų alkoholio įstatymo pataisas, pagal kurias nuo šių metų sausio 1 dienos Lietuvoje draudžiama bet kokia silpnųjų alkoholinių gėrimų reklama televizijoje ir radijuje nuo 6 iki 23 val.