„Šią vasarą žiniasklaidoje ir ypač lauko reklamoje itin padaugėjo nealkoholinių produktų reklamos, tai galėtų būti alternatyva prarandamiems reklamos biudžetams dėl alkoholio reklamos draudimo“, – teigia tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Bet, pasak G. Juronienės, kol kas nealkoholinių gėrimų reklamos mastas dar menkas. Per šių metų sausį-rugpjūtį jis tesiekė 0,2 proc., lauko reklamoje – 2 proc. visų reklamos išlaidų.
Dienraščio teigimu, skaičiuojama, kad dėl alkoholio reklamos draudimo žiniasklaida praras maždaug 3 proc. reklamos pajamų arba apie 5-7 mln. eurų. Iš jų daugiausia alkoholio reklamos šiandien tenka televizijai, taip pat internetui, lauko reklamai, spaudai. Vis dėlto didžiausius nuostolius kitąmet pajus lauko reklamos agentūros, portalai ir žurnalų leidėjai.
BNS primena, kad kovojant su paplitusiu alkoholio vartojimu nuo kitų metų Lietuvoje uždraudžiama alkoholio reklama, nuo 18 iki 20 metų keliamas amžius, kada galima jo įsigyti, ir trumpinamas pardavimo laikas.