• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

A. Katauskas: politikams trūksta fantazijos

Žinių radijas

„Facebooko“ socialinėje paskyroje kandidatai į prezidento postą ragina balsuoti už juos, nors šis socialinis tinklas nėra tarp oficialių politinės reklamos sklaidos kanalų. Komunikacijos ekspertas, ryšių su visuomene agentūros „Nova media“ vadovas Arijus Katauskas sako, kad dabartiniai politikų veiksmais – tik „apsičiupinėjimas“.

REKLAMA
REKLAMA

„Vertinant šią rinkiminę kampaniją, ją ir reiktų vertinti kaip pirmąją, kurioje yra daromi konkretesni žingsniai socialinėje medijoje. Mes matome apsičiupinėjimą, galime tai lyginti su užsienio politikų ir rinkiminių kampanijų veiksmais. Lietuvoje viskas kol kas apsiriboja parašų rinkimu, ko iki šiol neturėjome. Taip pat ir lėšų rinkiminėms kampanijoms rinkimu“, – Žinių radijo laidoje „Ryto espresso“ sakė A. Katauskas.

REKLAMA

„Facebook“ laimėti rinkimų nepadės?

Specialisto nuomone, galima įžvelgti pirmuosiuos politikų žingsnius socialiniuose tinkluose, tačiau jie nėra specifiniai ar unikalūs. Pašnekovas tikino, kad „Facebook“ dėl savo interaktyvumo padeda kandidatams priartėti tarsi prie tiesioginio bendravimo su rinkėjais: jie gali užduoti klausimą ir gauti atsakymą. A. Katauskas pasakojo, kad kandidatų į prezidento postą bendravimas su rinkėjais „Facebook“ erdvėje yra tinkamas tada, kada pastarieji palaiko kandidatą.

REKLAMA
REKLAMA

„Tačiau rinkimus juk laimi ne tie, kurie turi daugiausia pritariančių, o tie, kurie sugeba neapsisprendusius patraukti reikiamu metu į savo pusę, tam labiau yra tinkamos kitos komunikacijos priemonės“, – pridūrė specialistas.

Trūksta unikalumo

Lietuvos politikai, A. Katausko nuomone, dar tik tyrinėja visą šia sistemą, o greitu metu jie turės suprasti, kad be didelių resursų „eiti“ į socialinius tinklus ir tikėtis laimėti rinkimus yra beviltiška. Paklausus, kaip socialinėje erdvėje reikia pritraukti daugiau dėmesio, komunikacijos ekspertas įvardijo du elementus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Arba tu turi unikalią žinutę arba srautą, kuris permuša tavo konkurentų srautą. Kito varianto mes nematome.Dabartinėje stadijoje, vertinant mūsų rinkiminę kampaniją, mes absoliučiai nematome nei vienos žinutės, išskyrus galbūt p. Vladą Lašą, kuris gan įdomiai sukomunikavo socialinėje medijoje nuo pat pradžių“, – nuomonę išsakė A. Katauskas.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų