Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
reikėjo pač(-iam,-iai)pavaikščioti šeštadienį po JDJ mitingą.Žmonės patyliukais tik ir kalba, kad vienintelė tikra partija Lietuvoje yra dr.Akstinavičiaus socialdemokratų sąjunga.Tik vėliavnešiui LSDS vėliavą reikia kelti aukščiau.Taip kad žinančių ir palaikančių socialdemokratų sąjungą gretos akivaizdžiai didėja.
Kas su tamsta ginčijasi, kad buvę ar esami valdžios vyrai tvarkosi taip kaip nori? Jei beveik dvidešimt metų į valdžią renkami vis tie patys, jei nėra noro nei vieno liustruoti, jei prokuratūra nedirba savo darbo ir nenorima jos priversti tai daryti, jei vienintelė dar padoriai dirbusi valstybės kontrolierė "paaukštinama" iš Lietuvos. Bet tai visiškai nereiškia, kad nesisitvarkius šioje vietoje, mus išgelbės stebuklingi verslininkai, kurie, deja, patys kitoje normalioje valstybėje, normaliom konkurencijos sąlygom didesnio apart smulkaus verslo daryti nesugeba.
"tai reikia tvarkyti ir keisti tą korumpuotą valstybinių įmonių vadovybę.O tai jau valdžios atsakomybė ir reikalas."

Kas gali tvarkyti vadovybę, kuri dirba ją delegavusiai partijai ir jos rėmėjams? :) juokaujate. Neseniai mačiau tūlą AMB kanclerį kaminską, vadovauja sau Rail Baltica ir dieną naktį rūpinasi, kaip čia geriau tą projektą įvykdyti. Įrodyti korupcijos faktus gali tik STT, kurie gali klausytis pokalbių su VSD sankcija. O VSD žinote kam dirba, iki šiol nesugebėjo aptikti nė vieno korupcijos atvejo vienintelėj partijoj - atspėkite kokioj.

LAL privatizacijos klaida - kad valdiškų vadovų nustekenta leisgyvė įmonė [leiskite priminti, kad LAL turėjo 71 mln. Lt. skolų privatizavimo pradžioje (2004 gale), per 2005 metus, kai buvo perimamas įmonės valdymas, jos padidėjo iki 97 mln. Lt. Akcininkai sumokėjo valstybei už įmonę 25 mln. Lt. ir įsipareigojo investuoti 20 mln. Lt.] buvo atiduota "savam" finansiniam investuotojui, neturinčiam nei tarptautinio verslo žinių, nei užnugario.

"medžiagos pateikusi Valstybės kontrolė?Reakcija-00," VK išvados ir rekomendacijos nėra teisiškai privalomos vykdyti, jų įvykdymu audituotose institucijose turėtų rūpintis lyg ir institucijos vadovybė, lyg ir Seimas, o gal įpareigoti vyriausybę, žodžiu neaišku kas.

Pasižiūrėkite, kaip iki šiol vyko ir vyksta viešieji pirkimai valstybės įmonėse ir biudžetinėse institucijose. Neskelbiamų derybų arba supaprastintų neskelbiamų derybų būdu Lietuvoje vykdoma apie trečdalis viešųjų pirkimų, o konkursų, kuriuose būna po 1 pasiūlymą, arba jis pateikiamas susitarus su keliais foniniais "šokėjais", dar tiek pat. Pvz. per 2003-2007 m. VĮ Ignalinos atominė elektrinė 80,5 procento [paskelbtų, o kur dar tie, kurių nesimato VPT tinklapyje?] viešųjų pirkimų atliko neskelbdama konkursų, tai yra, naudodama išimtinį viešojo pirkimo būdą (neskelbiamų derybų būdu).
Kaip visada Akstinavičius teisus, bet gaila,kad ant Lietuvos jį suprantančių labai mažai, kyla klausimas ar specialiai taip daroma ar iš tiesų Lietuviai nemąstanti tauta.
Anksčiau buvo vykdoma objektų privatizacija.Dabar privatizuojama objektai su visais subjektais.Žmonės tampa daiktais ir vergais.
KONSERVATORIAI IR LDDP YRA BROLIAI DVYNIAI.
Teisingas straipsnis . Vienintelis koncervatorių sugebėjimas - viską išparduoti ir nesvarbu kokia kaina . Tai ne ekonomistai , tai ne ūkininkai , tai grynas nesusipratimas . Neprisimename nė vieno gero konservatorių darbo . Lauk juos , kol dar nesugriovė Lietuvos visiškai .
NE, NE, NE privatizacijos aferoms.
tai reikia tvarkyti ir keisti tą korumpuotą valstybinių įmonių vadovybę.O tai jau valdžios atsakomybė ir reikalas.Su privatizacijom jau žiauriai prisižaidėm.LAL privatizacija tipiškas pavyzdys.Kur nuvedė privatizuotojas-fly LaL?Beja, tai ne tik Lietuvos problema.D.Britanija iki šiol griaužia nagus privatizavusi geležinkelį.Ir t.t.Kiek medžiagos pateikusi Valstybės kontrolė?Reakcija-00, o Budbergytė išsiunčiama į Briuselį, kad netrukdytų korupcijai.
VaidaiN, oro uostai turi balansuoti tarp tikslo dirbti pelningai ir būti konkurencingais, nes iš didelių oro uosto mokesčių turim situaciją, kai daug oro linijų metus laiko neskraidė į/iš Vilniaus.

Valstybės valdymas visur vienodas - Oro uosto valdžia "duoda uždirbti saviems" (o kalbant tiesiai šviesiai - korumpuota, jei kyla abejonių prisiminkite stovėjimo aikštelių nuomos istorijas), kaip ir nuolat skandalingais pirkimais garsėjančių Lietuvos pašto, Lietuvos geležinkelių ir kitų valstybės tebevaldomų įmonių. Susisiekimo ministerija visada pasižymėjo ypatinga korupcija, ne tik per savo valdomas įmones, bet ir per "kelininkų" ir "hidrostatybininkų" remiamas partijas, kurios savo ruožtu įtaisė savo žmones visose vietose, kur skirstomi pinigai, kad atidirbti rėmėjams.

Kitokio deja nenusimato (ir tai nepriklauso nuo pažiūrų dešinumo ar kairumo) kol partijos suaugę su verslu, o jos keistis nenori ir nemato reikalo. Todėl perduoti valdymą verslui (nesakau - nuosavybę, kaip skubina daryti LLRI) kuris neužkels tarifų, bet sumažins plovimą ir padidins pelningumą, šiandien yra reali išeitis iš politverslininkų valdžios ir organizuoto pastovaus pinigų plovimo susijusioms grupuotėms.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų