Bene populiariausias ir brangiausias didžėjus pasaulyje Tiesto jau vasario 21 d. savo net trijų valandų gyvą pasirodymą demonstruos Vilniuje.
Švedijos agentūra „Urbania Group“ didžiuojasi galėdama šiais metais pristatyti vienintelį didžiausiose pasaulio arenose ir stadionuose grojančio didžėjaus pasirodymą Baltijos šalyse. Praėjusią vasarą ši kompanija į Lietuvą atvežė legendinį Snoop Dogg.
Ketvirtą kartą į Vilnių atvykstantis olandas pirmą kartą pasirodys sostinės „Siemens” arenoje, kuri talpina per 10 tūkstančių žmonių. Paskutinį kartą mūsų šalyje jis koncertavo 2007-ųjų rudenį, kai į parodų centrą „Litexpo” susirinko rekordinis skaičius trance muzikos gerbėjų – per 7000. Iki šiol nei vieno, Lietuvoje grojusio didžėjaus, neaplankė toks kiekis žmonių.
Priklauso net 44 butai?
Neseniai keturiasdešimtąjį gimtadienį atšventęs didžėjus, sako, jaučiasi daug jaunesnis nei parašyta pase. Tačiau apie vietoje nestovintį laiką pranešė prieš kelis metus sustreikavusi didžėjaus širdis. Todėl paskutiniais metais jis koncertuoja žymiai mažiau. Kaip pats pasakoja, daugiau atostogauja, daugiau laiko praleidžia įrašų studijoje ar tvarkydamas savo įvairiausių kompanijų reikalus.
Už vieną pasirodymą šešiaženklės sumos prašantis Tiesto yra, jeigu ne pats brangiausias, tai vienas brangiausių didžėjų pasaulyje. Milijonais savo turtą skaičiuojantis garsusis olandas, anot gandų, visame pasaulyje turi nusipirkęs net 44 butus ir kasmet tas skaičius auga. Vieni prabangūs apartamentai kantriai laukia šeimininko ir Vilniuje, krepšininko Arvydo Macijausko kaimynystėje. Taigi, ketvirtą kartą į Lietuvą atvykstantis didžėjus, pagaliau, sugrįš namo.
Auksinis albumas - vos per vieną dieną
Spauda jau seniai nustojo skaičiuoti, kiek Tiesto pardavė įrašų, kiek išleido albumų, koncertinių DVD, kiek savaičių jo singlai ar albumai laikėsi viso pasaulio populiariausiųjų topuose. Kalbant apie sėkmingą Tiesto karjerą užtenka paminėti keletą faktų. Tai vienintelis didžėjus pasaulyje, kuris yra grojęs per Olimpinių žaidynių atidarymą. Tiesto pasirodymą Atėnų Olimpiadoje televizijos ekranuose stebėjo per 4,5 milijardų žmonių.
Jo kompozicijos „Traffic”, „Silence”, „Adagio for Strings", „Dance4Life”, „Break My Fall“, „In The Dark” ir daug, daug kitų tapo himnais ir keliolika savaičių laikėsi populiariausių singlų dešimtukuose visame pasaulyje. Iškalbinga ir tai, kad paskutinysis Tiësto albumas „Elements of Life", kuris buvo nominuotas prestižiniam „Grammy”, jau per pirmąją dieną Olandijoje tapo auksiniu.
Jeigu to maža - Tiesto remiksų prašo visa pop muzikos viršūnėlė: Madonna, Justin Timberlake, „Maroon 5”, Britney Spears ir daug kitų. Vienas jo remiksas skambėjo ir garsiajame Holivudo filme „Karibų piratai”. Be to, praktiškai į visus olando pasirodymus būna parduoti absoliučiai visi bilietai. Dešimtis tūkstančių bilietų.
Reklamuoja ne vieną garsią kompaniją
Bet ne vien už tai apie Tiesto yra sukami kino filmai. Jis garsus ne tik kaip super populiarus prodiuseris ir didžėjus, bet ir kaip didžiulės verslo imperijos valdytojas. Jau seniai trance muzikos žvaigždė suprato, kad parduodama ne tik muzika ir koncertai, bet ir drabužių, batų kolekcijos, kvepalai, įvairiausi vardiniai suvenyrai ir t.t.
Kad Tiesto yra pinigų dauginimo mašina suprato ir kiti. Daugeliui jaunų žmonių dievu tapęs didžėjus yra „Samsung”, „Coca Cola”, „Armani”, „Reebok”, „Microsoft” ir kitų visame pasaulyje žinomų kompanijų reklaminis veidas. Lyg to būtų maža, visai neseniai Tiesto patvirtino, kad taps vaizdo žaidimo „DJ Hero“, skirto pradedantiems didžėjams, simboliu.