Europinis tiuningo kompanijos „Mugen“ padalinys patvirtino, kad netrukus imsis hibridinio modelio „Honda CR-Z“. „Honda“ šį modelį oficialiai pristato kaip sportišką kupe, tačiau visi sutinka, kad būtent sportiškų manierų šiam hibridui ir trūksta.
„Mugen“ atstovai tikina, kad perdirbto automobilio parametrai nenusileis kompanijos „Type R“ tipo modifikacijoms, tačiau CO2 emisija nepakis. „Mugen“ publika padidins 1,5 litro darbo tūrio benzininio variklio galią ir sukimo momentą, perdirbtas „CR-Z“ gaus standesnę pakabą ir galingesnius stabdžius. Kad visi iš tolo suprastų „Mugen“ perdirbto hibrido ambicijas, automobilis gaus agresyvų kėbulo apdailos komplektą. Tiuningo kompanijos atstovai pabrėžia, kad jie visai nesikėsino į pačią „hibridinę“ automobilio koncepciją.
„Mes tiesiog norėjome pagerinti dinamines „CR-Z“ charakteristikas. Tai puikiai valdomas automobilis, o mes jį padarysime dar geresniu. O elektros variklis ir toliau išlieka itin svarbia dalimi, kuri padeda pagerinti ne tik dinaminius, bet ir kuro sąnaudų parametrus.“ – taip žurnalistams sakė europinio „Mugen“ padalinio viceprezidentas Hiro Toyoda.
Manoma, kad „Mugen“ patobulintas „Honda CR-C“ oficialiai bus pristatytas šią vasarą, Gudvudo greičio festivalyje.