„Renault“ įkūrė „Renault Sport F1“ – sporto padalinį, kuris bus atsakingas už „Renault“, kaip variklių ir technologinių sprendimų tiekėjos, dalyvavimą „Formulės 1“ lenktynėse 2011 m. sezone ir vėliau. „Renault Sport F1“ 2011 m. aptarnaus tris komandas, t. y. 25 proc. lenktynių starto vietų.
Be variklių tiekimo, „Renault Sport F1“ su partneriais vykdys pažangius tyrimus bei inžinerines programas tokiose srityse kaip transmisija ir kinetinės energijos regeneracijos sistemos (KERS).
Naujas padalinys – „Renault“ technologinis atsakas į iššūkį, kurį iškėlė naujos F1 nuostatos varikliams. „Renault“ planuose – speciali laboratorija, skirta labiau aplinką tausojančių technologijų kūrimui, tinkama deginimui ir elektra varomiems traukiniams bei naujų modelių gamybai.
Renault Sport F1“ dirbs tradicinėje „Renault“ F1 lenktyninėje bazėje Viry-Châtillon (Prancūzija). Padalinio vadovas bus Bernard Rey, „Renault“ valdomojo komiteto narys.
Renault Sport F1“ padalinio įkūrimas – „Renault“ sprendimo parduoti savo „Renault“ F1 komandos akcijas investicinei bendrovei „Genii Capital“ pasėka. „Renault“ ir toliau stipriai rems „Enstone“ komandą, kaip variklių, technologinių ir inžinerinių sprendimų tiekėjas.
„Renault“ dalyvavo 29 F1 lenktynių sezonuose ir laimėjo 9 Konstruktorių taures (paskutinė jų – 2010 m. su „Red Bull Racing“ komanda). „Renault“ varikliai 2010 m. sezone užtikrino 23 vairuotojų užlipimus ant nugalėtojų pakylos, įskaitant 2010 m. Formulės 1 Monako Grand Prix, kur visi trys ant pakylos užlipę vairuotojai važiavo su „Renault“ varikliais. „Renault“ varikliai laimėjo tris iš paskutinių šešių pasaulio čempionatų.