Vakar „Renault“ pristatė pirmąją Europoje „iAd“ reklaminę kampaniją, skirtą „Renault Twizy“ – naujam, 100 proc. elektra varomam dviviečiam miesto automobiliui. „iAd“ yra nauja „Apple“ reklamos sistema, per mėgstamas taikomąsias programas pasiekianti milijonus „iPhone“ ir „iPod touch“ naudotojų.
„Renault“ jau 2011 m. pradžioje pasiūlys pilną asortimentą prieinamų elektra varomų transporto priemonių. „Renault Twizy“, visiškai nauja, 100 proc. elektra varoma dvivietė transporto priemonė su keturiais ratais ir vairu, taps pirmosios Europoje „iAd“ reklaminės kampanijos akcentu.„Twizy“, kurio tikslinė auditorija yra jauni, netradicinėms idėjoms atviri miestiečiai, rinkai bus pristatytas lygiai po metų.
„Renault“, panaudodama „iAd“ reklamos sistemą „Twizy“ mobiliosios rinkodaros kampanijai, pripažįsta, jog „Apple“ naudotojai yra vieni mobiliausių. Neišjungdami naudojamos programos, „iPhone“ ir „iPod touch“ naudotojai gali tyrinėti ir išsklaidyti mitus apie elektra varomas transporto priemones.
Tokiai reklamai „iAd“ sistema turi daug patrauklių bruožų, pavyzdžiui, galimybę apskaičiuoti, kiek „Twizy“ akumuliatorius įsikraus, kol jo savininkas nusikirps arba pasportuos, taip pat „iAd“ leidžia peržiūrėti įvairius „Twizy“ dizaino sprendimus ar net iš anksto užsisakyti nuosavą transporto priemonę.