Prancūzų kino režisierė Jullie Bertuccelli tikisi, kad ateityje moterys kino pasaulyje užims gerokai tvirtesnes pozicijas, o kino režisierės bus vertinamos taip pat rimtai kaip kino režisieriai vyrai.
Kadaise karjerą pradėjusi kaip režisieriaus asistentė, o šiandien pati sėkmingai kurianti filmus, J. Bertuccelli išgirdusi, jog tarp labiausiai vertinamų ir pripažintų kino režisierių tėra vos 5 procentai kino režisierių moterų, prisipažino tikinti, kad ateityje ši statistika gerokai pasikeis moterų naudai.
„Po šimto metų moterys kine buvo vertinamos lygiai taip pat kaip kino režisieriai vyrai, - neabejoja J. Bertuccelli, - Ši kino erdvė yra dar labai nauja, todėl moterys dar nespėjo joje užimti savo vietos. Bet tai pasikeis.“
Naujausias režisierės darbas – jautri drama „Tėve mūsų, kuris esi medyje“ sukurtas remiantis Judy Pascoe romanu „Our Father Who Art in the Tree“ ir subtiliai ieško atsakymų, kaip įveikti geliantį netekties skausmą ir susitaikyti su likimu, kai šis pasirodo esąs nepakeliamai žiaurus ir neteisingas.
Pagrindinis vaidmuo filme patikėtas Charlottei Gainsbourg, kuri įkūnys sielvartaujančią našlę.
J. Bertucelli vos perskaičiusi J. Pascoe kūrinį, panoro jį ekranizuoti. Sužinojusi, kad ekranizacijos teisės jau parduotos australų kino kūrėjams, ji nenuleido rankų ir galiausiai tarp Prancūzijos bei Australijos kinematografų užsimezgusios derybos baigėsi dramos premjera kino teatruose.
„Tėve mūsų, kuris esi medyje“ jau sulaukė gausybės susižavėjimo atodūsių ir tapo prestižiniu 2010-ųjų Kanų kino festivalio uždarymo filmu.