Tikėtina, kad pradėjęs riedėti nuo konvejerio hibridinis „BMW Vision EfficientDynamics" gaus pavadinimą „BMW i8“.
Neperseniausiai „BMW“ užregistravo automobilių modelių prekinius ženklus „i1“, „i2“, „i3“, „i4“, „i5“, „i6“, „i7“, „i8“ ir „i9“. Tiesa, dėl pavadinimo „BMW i8“ dar nėra galutinai nutarta. Bavarai dabar tiria savo potencialių pirkėjų pageidavimus ir nuomones. Panašu, kad „BMW“ baiminasi, jog simbolis „i“ gali priminti pigius „Hyundai“ modelius „i10“ ar „i20“.
Pavadinimas pavadinimu, tačiau pat „BMW i8“, ar dar kaip jis bus pavadintas, bus efektingas. Automobilyje bendrai dirbs trys motorai. Pagrindiniu bus trijų cilindrų 1,5 litro darbo tūrio 163 a.g. turbodyzelis, o jam talkins dar du elektros varikliai. Vienas iš jų, 51 a.g. pajėgumo, padės vidaus degimo varikliui sukti galinę automobilio ašį. O kitas elektros motoras suks priekinės ašies ratus. Jis bus kintamos galios. Ramiai važiuojant jis bus 81 a.g., įsibėgėjant- 110 a.g., o intensyviai įsibėgėjant 10 sekundžių laikotarpiui galią bus galima padidinti net iki 140 a.g. Taigi, bedras visų variklių galingumas sieks net 328 a.g.
Elektros variklių maitinimui automobilyje bus naudojami ličio-jonų akumuliatoriai, kuriuos bus galima įkrauti net iš buitinio elektros tinklo. Naudojant vien elektros energiją, neįjungus vidaus degimo variklio, šis automobilis gali nuvažiuoti 50 kilometrų.
Tačiau „BMW i8“ ne tik hibridas, bet ir superautomobilis. Dėl įspūdingo elektros motorų sukimo momento automobilio dinamika verta dėmesio. Iki 100 km/h šis automobilis įsibėgės per 4,8 sek. O svarbiausia, kad vidutinės kuro sąnaudos sieks tik 3,7 litro 100 kilometrų kelio.