Nors efektingasis „Lotus Elite“ rinkoje pasirodys tik 2014 metais, britai jau susuko trumpą filmuką. Tai pirmas vaizdelis, kuriame britų efektingoji naujovė užfiksuota kelyje. Šiame filmuke taip pat užfiksuotas ir stogo sulankstymo mechanizmo darbas.
Paprastai „Lotus“ gamintojai sportiško savo kūrinių charakterio pasiekdavo maksimaliai mažindami savo automobilių masę, tačiau „Lotus Elite“ yra jau kitokios inžinerinės mokyklos kūrinys. Tai keturvietis „Gran Turismo“ klasės atstovas, kuriame komfortas nėra aukojamas vardan valdymo savybių.
4,6 m. ilgio klasikinės komponuotės automobilis sveria 1650 kilogramus, variklis įrengtas priekyje, tarp priekinės ašies ir salono. „Lotus“ atstovai neatskleidė šio modelio variklio kilmės, tačiau atskleistos techninės charakteristikos yra gana įspūdingos. V8 tipo penkių litrų darbo tūrio atmosferinis variklis pasiekia 620 a.g. jėgą, o jo sukimo momentas siekia 720 Nm. Iki 100 km/h greičio „Lotus Elite“ įsibėgės per 3,5 sek., o tai dvejomis dešimtosiomis greičiau, nei jo konkurentas „Ferrari 599 GTB Fiorano“. Maksimalus automobilio greitis- 315 km/h.
„Lotus“ kūrėjai žada pasiūlyti ir itin įdomią papildomą įrangą. Už papildomą mokestį „Lotus Elite“ pirkėjai galės įsigyti automobilį aprūpintą papildomais elektros motorais ir kinetinės energijos rekuperacijos sistema KERS. Toks automobilis būtų gerokai taupesnis ir draugiškesnis aplinkai, tiesa, dėl išaugusios masės nukentėtų jo dinaminės savybės. Su šia sistema „Lotus Elite“ iki 100 km/h greičio įsibėgėtų per 3,7 sek.