Mokyklinių prekių pardavėjai atkreipia tėvelių dėmesį į tai, kad ruošiant savo vaikus į mokyklą ne visada reikia aklai pasitikėti mokytojų rekomendacijomis.
„Pastebime, kad tėvai mokyklinių prekių pirkti ateina su mokytojų sudarytais sąrašais, kurie nesikeičia jau porą dešimtmečių ir todėl neretai būna pasenę. Dabar yra geresnių, kokybiškesnių prekių už mokytojų rekomenduojamas, bet tėveliai atkakliai laikosi sąrašo.
Todėl rekomenduotume tėveliams ne tik atsižvelgti į mokytojų rekomendacijas, bet ir atkreipti dėmesį į tai, kokias priemones rekomenduoja mokyklinėmis prekėmis prekiaujančių parduotuvių darbuotojai“, – pastebi didžiausio Lietuvoje biuro reikmenų ir mokyklinių prekių tinklo „Officeday“ rinkodaros vadovė Aušra Kazanavičienė.
Kai kurių mokytojų įsitikinamai išlikę dar nuo sovietmečio: gera tik medaus akvarelė, rusiškas guašas arba čekiškas plastilinas, nors dabar parduotuvėse galima įsigyti naujų technologijų gaminių iš Vakarų Europos, pasižyminčių geresnėmis savybėmis, ekologiškų.
Tėvai taip pat vadovaujasi mokytojų pateiktais sąrašais ir spręsdami kiek ko pirkti, nors reikėtų atsižvelgti į vaiko individualius poreikius ir paimti keletą sąsiuvinių atsargai, nenumatytiems atvejams, kai sąsiuviniai pasimeta ar susitepa.
„Šiuo metu prekyba mokyklinėmis prekėmis suaktyvėjusi, tačiau didžiausio antplūdžio laukiame pirmosiomis rugsėjo dienomis – būtent tada ir ateina dauguma pirkėjų su mokytojų sudarytais sąrašais.
Norintys išvengti spūsčių prie prekystalių mokyklinėmis prekėmis turėtų pasirūpinti artimiausiomis dienomis. Jei pirksite specializuotoje parduotuvėje visą reikalingą informaciją apie konkrečios klasės mokiniui reikalingus reikmenis suteiks parduotuvės darbuotojai“, – sako „Officeday“ atstovė.
Prekybininkų duomenimis, mokyklinėms prekėms tėvai išleidžia nuo 50 iki 300 Lt.
„Pirmokams reikia daugiau, nes jie dar tik pradeda eiti į mokyklą, o aukštesnių klasių mokiniams dažniausiai reikia tik papildyti nuo praeitų mokslo metų likusius reikmenis“, – pastebi A. Kazanavičienė.
Taip pat pastebima, kad šiemet daugiau pirkėjų nei pernai užsuka į specializuotas parduotuves.
„Žmonės ieško kokybiškų prekių, kurios ilgai tarnautų. Įsigiję tokių prekių visada sugrįžta pas mus ir jau neabejoja, ką rinktis. Žinoma, žmonėms labai svarbi ir kaina, todėl mes darome nuolaidas, tad kokybiškos produkcijos dabar galima įsigyti už labai patrauklią kainą.
Be to, pirkėjai labai vertina įvairias dovanėles – dabar visi pas mus perkantieji gauna pamokų tvarkaraščiams skirtus lapus, papuoštus populiariausiais šios vasaros kino filmų herojais“, – pasakojo „Officeday“ rinkodaros vadovė Aušra Kazanavičienė.