Lietuvos mokiniai dažniau nei vidutinis Europos mokinys naudoja informacines ir komunikacines technologijas (IKT) ugdymo tikslais. O mūsų šalies mokytojai skiria daugiau laiko IKT kompetencijoms tobulinti nei vidutiniškai ES, aktyviai dalyvauja mokymuose. Lietuva yra tarp pirmaujančių šalių pagal IKT naudojimą įvairių dalykų pamokose – tai rodo paskelbti Europos mokyklų tinklo ir Lježo universiteto Švietimo departamento atlikto mokyklų tyrimo „Informacinės ir komunikacinės technologijos švietime“ (ESSIE) rezultatai. Pagal mokinių atsakymus nustatyta, kad Lietuvoje interaktyviosios lentos yra naudojamos dažniau nei vidutiniškai ES, pagal 11 klasių duomenis Lietuva patenka tarp pirmaujančių šalių, o pagal 8 klasių duomenis – į artimų ES vidurkio rodiklių šalių grupę.
Lietuvos mokytojų IKT naudojimo dažnis visose klasėse atitinka ES vidurkį. Mokytojų, 11 klasėje naudojančių IKT daugiau nei 25 proc. pamokų, yra daugiau nei vidutiniškai ES, bet kiek mažiau kitose klasėse. Intensyviausiai IKT mokytojai naudoja profesinių mokyklų 11 klasėse. Lietuvos mokinių pasitikėjimas savo įgūdžiais saugiai naudotis internetu lenkia Europos vidurkį. Mūsų mokiniai labiau pasitiki savo naudojimosi (IKT) kompetencija nei vidutiniškai Europoje.