Sąvokų ,,akvakultūra“ ir ,,marikultūra“ ,,naujas“ išaiškinimas: ,,Akvakultūra - kai žuvys gaudomos kvadratiniais tinklais ir žuvis į jį įplaukusi nebeišplaukia.
Marikultūra - kai žuvys gaudomos paprastais, pailgais tinklais“ :) (10 klasė, geografija);
sužinojęs apie dažną europiečių genetinę giminystę šeštokas ,,išmąstė“:,,Jei visi turi karalių genų -tai aš kaip Dzeusas galiu leisti žaibo strėles.“ ( 6 klasė, istorija);
Apie geografines zonas: ,,Stumbriai yra viena Europos gamtinių zonų“; (8 klasė, geografija);
Naujas žodžių aiškinimas: ,,Karvedys - tai tas, kuris veda karves“ ( 5 klasė, istorija);
Apie rases: ,,Astralidai - nauja rasė“ (6 klasė, geografija);
Aštuntokų klimato juostų ,,atradimai“:
Vandenyninė klimato juosta;
Žemupinė klimato juosta.
Pučas – rašytojas, kuris bandė užmušti. (10 klasė, istorija);
Lietuviai vertino Daukantą - nes buvo sveiko proto. (5 klasė, istorija);
Apie Kromvelį. Kromgalis - tai tas, kuris kramto galą. (8 klasė, istorija);
Kaip vadinosi slaptųjų mokyklų mokytojai? Atsakymas:
reaktoriai;
detektoriai. (5 klasė, istorija).
Pirmuosius lietuviškus laikraščius redagavo Vytautas Čiurlionis. (5 klasė, istorija);
10 klasės mokinys klausia mokytojo: Ar man nereikės atsiskaityti, jeigu atnešiu pateisinančią pažymą iš ginekologo? Mokytojo atsakymas: Tikrai nereikės! :)))
Vienas iš daugelio svarbių 20 a. technikos pasiekimų - skalbimo viryklė... (istorijos mokytojas);
Darius ir Girėnas skrido per Atlantą, kad norėjo mirti ir būti palaidoti Lietuvoje. (5 klasė, istorija);
9 klasės mokinys apie Vilsono 14 punktų: ,,Po karo buvo paskelbta Olsono 14 punktų...“ :)
Apie keliautoją ir atradėją Magelaną: ,,Didysis atradėjas M. Magelauskas daug keliavo ir atrado...“ :) (8 klasė, istorija);
Genocidu yra vadinamas kampelis prie Lietuvos. (5 klasė, istorija);
Kokie atradimai griovė viduramžių pasaulėžiūrą? Atsakymas: ,,Buvo išrastas spausdintuvas“ :))) (8 klasė, istorija);
Kaime gyventi geriau nei mieste, kadangi čia yra šviežus oras. (6 klasė, geografija);
Apie Mikelandželą: ,,Žymiausias renesanso epochos menininkas - Mikė Andželas, o paveikslas Mona Lyza“. (8 klasė, istorija);
Apie Baltijos šalių problemas: ,,Viena jų - malkų krizė“. (10 klasė, istorija);
Apie komendanto valandą: ,,Seržanto valanda“. (10 klasė, istorija);
Apie Prancūzijos karalių Henriką 4-ąjį: ,,Karalius Bendrikas“. (8 klasė, istorija);
Apie valstybę: ,,Valstybė - tai kaimas“. (5 klasė, istorija);
Apie kolektyvizaciją: ,,Kolektyvizacija - tai kolekcijos“. (6 klasė, istorija);
Apie pirmąjį lietuvišką spektaklį: ,,Palangoje 1907 m. susikūrė Antano Keturakio teatras ,,Pirtis Amerikoje“. (9 klasė, istorija);
Apie žymiausius dvidešimto amžiaus Lietuvos rašytojus: ,,Žymūs Lietuvos rašytojai buvo Žemaitė, J. Biliūnas, Šatrijos Ragana, Pelėda, Maironis, L. Bethovenas...“ (9 klasė, istorija);
Apie artimiausius NASA planus: ,,Artimiausi NASA planai yra apie ateivius...“ (10 klasė, istorija);
Kokie yra orų rodikliai? Atsakymas: ,,Laikraščiai, televizorius...“ (6 klasė, geografija);
Apie manufaktūras: ,,Tai piešimas ant medžiagos“ (8 klasė, istorija);
Apie Kinijos demografiją: ,,Kiniečiai buvo vislūs...“ (8 klasė, geografija);
Apie miesto funkcines zonas: ,,Akumunalė zona...“ (9 klasė, geografija);
Apie miesto funkcines zonas: ,,Akumuliacinės įstaigos - bankai, biržos ir t.t. (9klasė, geografija);
Apie urbanizaciją: ,,Urvinizacija...“ ( 9 klasė, geografija);
Kokios prieš Pirmąjį pasaulinį karą susikūrė karinės sąjungos? Atsakymas: ,,Antantė ir Antilypė sąjunga...“ (9 klasė, istorija);
Kodėl Napoleonas buvo vadinamas diktatoriumi? Šeštokas atsako: ,,Nes jis visiems diktavo eiles.“ (6 klasė, istorija);
Apie Napoleono kodeksą: ,,Napoleonas buvo nedidelis, stambus, griežtas, sumaningas, diktatorius, nacionalinis didvyris ir t. t. „ (6 klasė, istorija);
Apie besitraukiančius iš Rusijos ir mirštančius iš bado prancūzų karius: ,,Jie buvo geros formos, jauni...“ (6 klasė, istorija);
Apie didžiuosius keliautojus: ,,Amerikos atradėjas - Kalambūras... Gama De... Adartas...“ (6 klasė, istorija);
Apie hunų vadą Atilą:,,Hunų vadas - Anastasija...“ (7 klasė, istorija);
Apie senovės romėnų daugiabutį insulą: ,,Senovės Romoje insula buvo aukštabutis...“ (7 klasė, istorija);
Apie Marką Aurelijų: ,, Markas Merkurijus buvo žymus senovė Romos mąstytojas“ (7klasė, istorija);
Apie Marką Aurelijų: ,,Marius Laurynas...“ (7klasė, istorija);
Apie Marką Aurelijų:,, Anatolijus Makelanas...“ (7klasė, istorija);
Apie Seneką: ,, Senetas...“ (7klasė, istorija);
Apie senovės Romos matematikos mokytoją - kalkuliatorių: ,,Kalkuretoras...“ (7klasė, istorija);
Apie senovės graikų technikos pasiekimus -taraną: Buvo toks trantas ,,vėžlys“... (7klasė, istorija);
Septintokai apie Ciceroną :
Cuconas...
Cicilijus...
Citonenas...
Dzeand...
Apie Romos įkūrėjus: ,,Senovės Romą įkūrė tie, kurie darė ežiuko mūšį. (6 klasė, istorija); :)
,,Senovės Romos pareigūnai – žandarai. (6 klasė, istorija); :)
Apie Senovės Romos kariuomenę: ,,Barborų pulkas...“ (6 klasė, istorija); :)
Apie Mindaugo karūnavimo dieną: ,,Liepos 6 d. – Mindauginės“ (5 klasė, istorija); :)
Dešimtokų geografinė ,,išmintis“ apie atsinaujinančius gamtinius išteklius :
Bioterminiai; :)
Biometriniai. :)
Apie uolienų klasifikaciją: ,,Uolieninės uolienos...“ (8 klasė, geografija);
Apie Žemės gelmių sandarą: ,,Dėl klimato susiformavo granitas ir bazaltas...“ (8 klasė, geografija);
Gamtos apibudinimas: ,,Gamta yra vešli...“ (8 klasė, geografija);
Apie Lietuvos paviršių: ,,Einant link vakarų kalnuotėja...“ (8 klasė, geografija);
Apie rekreacinius išteklius:,, Reaktyviniai ištekliai...“ (8 klasė, geografija);
Apie uolienų klasifikaciją (7 klasė, geografija):
metaforinės;
metaforinės;
metaorfinės.
Apie Žemės gelmių sandarą: ,,Žemės pluta sudaryta iš dulkių...“ (7 klasė, geografija);
Geografijos mokytojas apie lapkritį: ,,Lapkritytis..“ :)
Apie Lietuvos pakrantės tipus (9 klasė, geografija);
abrastinis;
akumuliastinis.
Apie plebiscitą: ,,Plėvelė...“ (9 klasė, istoriją);
Apie M.Valančiaus blaivybės draugiją: ,,Buvo vyskupas, jam priklausė grupė žmonių, kurioje rinkosi alkoholikai – jie bandė savo gyvenimą padaryti blaivų..“ (9 klasė, istoriją);
Apie XIX a. Lietuvos ūkio pokyčius: ,,Aliuminį plūgą pakeitė geležinis...“ (9 klasė. istorija);
Apie Lietuvių kalbą: ,,Lietuvių tautos kalba – japonų.“ (9 klasė, geografija);
Apie S.Batorą - ,,Batonas...“ (8 klasė, istoriją);
Apie LDK valdovus: ,, LDK valdovas yra Prezidentas..“ (8 klasė, istoriją);
Apie Lietuvos nepriklausomybės paskelbimą: ,,Nuo rusų popiežius paskelbė...“ (5 klasė, istoriją);
Apie vyrų ir moterų skirtumus: ,,Vyrų skirtumai - batų išmiera. Vyrų darbas – žiūrėti TV. Moterų – patenkinti vyrus...“ (6 klasė, gamta ir žmogus);
Upės dalys: ,,Upės baseinas, salpa, žiauna, ištakos, sauna...“ (6 klasė, geografija);
Apie orų prognozavimą: ,,Orus prognozuoja orų mergaitės ir berniukai.“(6 klasė, geografija);
Apie plunksninius debesis: ,,Pūkiniai debesys...“ (6 klasė, geografija);
Apie saugomas teritorijas: ,,Saugomos 5 stovyklos, kurios yra labai saugomos nuo vagių...“ (6 klasė, geografija);
Apie viduramžių architektūros stilius: ,,Romantijos stilius...“ (6 klasė, istorija);
Apie ūkio šakas: ,,Melžininkystė...“ (6 klasė, geografija);
Apie Napoleono karus: Prancūzijos ir Rusijos karas baigėsi lygiosiomis, nes Napoleonas padegė Lenkija...“ (6 klasė, istorija);
Apie Australijos valiutas: ,,Australijos euras...“ (7 klasė, geografija);
Apie datulių palmę: ,,Detalių palmė..“ (7 klasė, geografija);
Apie Mikronezijos salas: ,,Mikroozijos salos..“ (7 klasė, geografija);
Apie geografines zonas: ,,Meksikoje plyti kaktusų miškai...“ (7 klasė, geografija);
Apie Amazonijos miškus: ,,Amazonijos miškai yra planetos ,,plaučiai“, jie duoda daug deguonies ir įvairių iškasenų...“ (7 klasė, geografija);
Apie Australijos plotą: ,,Australija užima visą žemyną.“ (7 klasė, geografija);
Apie trikampio formos kopas: ,,Kaupai...“ (9 klasė, geografija);
Apie meterologus: ,,Materologai...“ (9 klasė, geografija);
Apie upės dalis: ,,Aukštosios upės, žemosios upės...“ (9 klasė, geografija);
Dirvožemiui pavojų kelia: ,,Erozija, klimato veiksniai, žemės drebėjimai...“ (9 klasė, geografija);
Apie Lietuvos augalų paplitimo ypatumus: ,,Gamtinis ir politinis ypatumas...“ (9 klasė, geografija);
Apie XVIII a. carinę Rusiją: ,,Rusijai vadovavo prezidentas, valiuta – doleris...“ (9 klasė, istorija);
Apie XIX a. Lietuvos visuomenės grupes: ,, Bajorai, valstiečiai, Kongresas...“ (9 klasė, geografija);
Apie pirmąjį muziejų Lietuvoje: ,, Poška medžio drevėje įrengė muziejų, kurio Lietuvoje dar nebuvo...“ (9 klasė, istorija);
Apie žindyvę: ,,Žinduoklė...“ (8 klasė, istorija);
Kaip Čingischanas suvienijo visus mongolus: ,,Prigirdė visus ir pasakojo baisias istorijas...“ (7 klasė, istorija);
Apie piliakalnių gausą: ,,Lietuvoje piliakalnių kaip... prišikta! (7 klasė, istorija);
Kalėdinis palinkėjimas istorijos mokytojui: Anegdotingas ir šypseningas mokytojas. (7 klasė, istorija);
Istorijos mokytojo ,,auksas“: ,,3000 miestai iki Kr. įsikūrė Mesopotamijos civilizacija...“ (7 klasė, istorija);
Apie Babilono suklestėjimo priežastis: ,,Kažkokios nesąmonės...“ (7 klasė, istorija);
Apie fotosintezę: ,,Fotodzindzija...“ (5 klasė, gamta);
Kas ir kokiomis priemonėmis įkūrė LT valstybę: ,, Iš plytų, akmenų ir geležies...“ (5 klasė, istorija);
Apie dantiraštį: ,,Rašydavo dantimis...“ (6 klasė, istorija);
Apie mongolų suvienijimą: ,,Mongolus suvienijo chanas Napoleonas...“ (6 klasė, istorija);
Apie Karolio Didžiojo karūnavimą: ,, Buvo karūnuotas aštuntais šimtais...“ (7 klasė, istorija);
Apie II pasaulinio karo rezultatus ir reikšmę: ,,...Ir džiaugsmas, kad baigėsi karas!“ (10 klasė, istorija);
Apie holokaustą: ,,Naciai per holokaustą išnaikino žydus ir indėnus...“ (7 klasė, istorija);
Apie didžiausius V. Europos kalnus: ,,Amazonės kalnai...“ (8 klasė, geografija);
Apie naujas religijas: ,, Lituanistai...“ (8 klasė, geografija);
Apie Baltijos šalis: Lietuva, Latvija, Estija, Baltija...“ (8 klasė, geografija);
Apie Islandijos pavadinimo kilmę: ,,Jėzaus langas...“ (8 klasė, geografija);
Apie Islandijos gamtinius išteklius: ,,Kankorėžiai...“ (8 klasė, geografija);
Apie Prancūzijos geografinę padėtį: Prancūziją skalauja Baltijos vandenynas...“ (8 klasė, geografija);
Apie klimatą :
miškų zonos klimatas;
klimato tipas – miškų ir lygumų.
(8 klasė, geografija)
Apie litosferą: ,,Kietosios ir minkštosios uolienos...“ (8 klasė, geografija);
Apie litosferos struktūrą:
Lazaltas;
Vandeninė;
Tešlų sluoksnis. (8 klasė, geografija)
Apie žmogaus kilmę:,, Žmogus išsirito iš beždžionės...“ (8 klasė, istorija);
Apie oro masių judėjimą: ,,Virtualus temperatūros judėjimas...“ (8 klasė, geografija);
Apie cunamio pasekmes: ,,Cunamio pasekmės labai žiaurios...“ (8 klasė, geografija);
Apie dirvožemio dalis: ,,Puvenos, vanduo, saulės šviesa, mikroorganizmai...“ (8 klasė, geografija);
Apie reljefą: ,,Rėvuota ir miškuota vietovė...“ (8 klasė, geografija);
Apie pirmuosius žemėlapių kūrėjus: ,,Pirmieji žemėlapius pradėjo kurti aborigenai...“ (6 klasė, geografija);
Apie Magelano kelionės tikslus: ,,Magelanas turėjo ekonominį tikslą plaukdamas aplink pasaulį pervežti cigarečių... Makedonas atrado naujas salas ir pargabeno nuo indėnų cigarečių...“ (6 klasė, geografija);
Apie seismografą:
Snektografas;
Seisfografas. (6 klasė, geografija)