Bus viešinami žmonių, suklastojusių įspūdžius „TripAdvisor“ tinklalapyje, vardai, rašo „dailymail.co.uk“.
„Kiwkchex“ internetinė „reputacijos valdymo“ kompanija, veikianti 800 viešbučių bei restoranų vardu, ruošiasi skelbti įtariamų netikrų apžvalgų sąrašus. Paskelbus juos, tinklalapiai bus perspėjami, jog per kelias savaites komentarai turi būti išimti. Jei tas nebus padaryta, asmenys, paskelbę apžvalgas, galės atsidurti teisme ir turės rimtų problemų, jei negalės įrodyti, jog tikrai lankėsi aprašytoje vietoje.
„Kiwkchex“ vadovas Chrisas Emminsas spaudai pasakojo, jog taip siekiama kovoti su asmenimis, kurie nori tik sužlugdyti verslininkų reputaciją. Pasak jo, jei bylos pasiektų teismą, tinklalapiai privalėtų suteikti informaciją apie rašiusiojo asmenybę.
„Trip Advisor“ atstovai pareiškė, jog tokią informaciją viešintų tik gavę raštišką teisėjo reikalavimą.
„Good Hotel Guide“ leidėjai šią savaitę apkaltino „TripAdvisor“ „begėdiškai publikuojant neigiamus atsiliepimus, net nepatvirtinus jų tikrumo“. Be to, pastebima ir tai, jog šitai teigiamų atsiliepimų tinklalapyje yra kuriami pačių viešbučių savininkų ir jų darbuotojų.