Apie tai papasakosime šiame straipsnyje. Apie asmeninio stiliaus paieškas kalbėjomės su „Mako reklama“ reklamos ekspertais.
Asmeninė filosofija
Jei norite atrodyti originaliai ir išskirtinai, pradėkite nuo asmeninės filosofijos. Kaip save norite pristatyti – kaip žmogų, kuriam jūra iki kelių?.. O gal kaip tvarumo ir ekologijos evangelistą? Jūsų asmenybę formuoja technologijos ar kaimas? Visa tai yra asmeninė filosofija, kurią galima išreikšti nesudėtingais vaizdais ir posakiais. Tikriausiai prisimenate „Keep CALM“ šūkius, kurie tapo šiuolaikinės visuomenės dalimi. Tai irgi buvo sukurta savotiškais nuomonės formavimo tikslais dar 1939 metais Jungtinėje Karalystėje. Tiesa, šis šūkis buvo naudojamas plakatuose, o XXI amžiuje vėl iš naujo buvo atgaivintas ir persikėlė į internetą ir ant rūbų, kurie jau kuris laikas gali būti laikomi mobiliais plakatais.
Pasirašykite keletą savo asmeninę filosofiją iliustruojančių frazių, pavyzdžiui „Myliu pinigus, bet mėgstu žmoną“, „Duok kvailiui abu kelius...“, „Rytoj alus nemokamas“. Asmeninę filosofija labai gerai iliustruoja ir dažnai naudojami žodeliai, pagal kuriuos draugai iš karto supranta, apie ką eina kalba, pavyzdžiui „nu, tipo...“, „jopanki“, „ką ỹra?“.
Viršutinių rūbų parinkimas
Kitas etapas kuriant savo asmeninį stilių yra išeiginių rūbų parinkimas. Kodėl viršutinių? Tai yra jūsų paradiniai rūbai, su kuriais rodotės viešumoje. Jie atspindi jūsų stilių, nuotaikas ir gyvenimo būdą. Vienus geriausiai charakterizuoja klasikiniai marškiniai ir jų modifikacijos, pavyzdžiui su ¾ rankovės, su kitokios spalvos apykakle ir t.t. Kitiems labiau tinka džemperiai be gobtuvų. Tretiems priimtini megztukai su sagomis arba užtrauktukais.
Išsirinkite savo rūbų spalvas. Balta ir juoda simbolizuoja tam tikrus kraštutinumus. Geltona – linksmybę, oranžinė – nerūpestingumą ir laisvumą, raudona – aistrą, tamsiai žalia primena karinę aprangą. Galima turėti kelių spalvų viršutinius rūbus, kad juos būtų galima apsivilti tam tikromis dienomis, kai nuotaika yra super gera, arba, priešingai, prasta.
Originalių užrašų dizainas
Ar tikrai kiekvienas gali būti dizaineris? Pasirodo, kad taip. Jei užrašas trumpas ir taiklus, reikia tik surasti gerą vietą ant marškinėlių ar džemperio. Visa kita – technologija. Kartais galima padaryti dviejų dalių užrašus ant priekio ir nugaros arba ant abiejų rankovių.
Galima parinkti tam tikras ikonėles, kurių yra pakankamai daug internete. Svarbu gauti geros kokybės SVG failus, kad juos būtų galima panaudoti spaudai.
Dizainą galima nusipiešti ir ranka – tiesiog ant popieriaus lapo surašote, kas ir kaip atrodo. Jei norite žaisti su šriftais, užrašus pateikite Word formatu ir nurodykite, kokie tai šriftai. Spaudos specialistai juos parinks ir paruoš viską spaudai.
Aišku, galima viską pasidaryti ir specialiomis programomis, tačiau ne visi turi žinių ir galimybių.
Spauda ant drabužių
Džemperiai su spauda atrodo tikrai įspūdingai, kai viskas atlikta kokybiškai ir profesionaliai. Šiuolaikinė spauda ant drabužių yra greitas būdas personalizuoti savo rūbus. Užtruksite vos kelias valandas ir turėsite unikalų rūbą, kurio pavydės net ir žinomi „influenceriai“.
Dabar populiariausias būdas spausdinti ant rūbų yra DTF spauda. DTF yra „direct transfer“ spaudos būdas, kai specialia plėvelės pagalba Jūsų dizainas perkeliamas ant norimo rūbo vietos. Tai labai patikima technologija, kuri leidžia nesunkiai atspausdinti bet kokius objektus ant rūbų. Be to spaudiniai išsilaiko nepažeisti ir po skalbimo. Jie nebijo drėgmės ir kitų išorinių veiksnių, todėl yra pritaikyti ilgalaikiam nešiojimui.
DTF spauda gali būti uždedama ne tik ant marškinėlių, bet ir ant kepuraičių, tekstilinių maišelių, kuprinių, jau nekalbant apie populiariuosius džemperius ir marškinius. Tenka tokią spaudą dėti net ant kojinių.
Svarbu, kad būtų pasirinkti kokybiški rūbai ir laikomasi skalbimo instrukcijų. Taip marškinėliai su spauda tarnaus ilgiau, o vaizdas nepraras kokybės, neišbluks.
Išėję iš spaudos įmonės su naujai „atspausdintais“ rūbais būsite tikri, kad daugiau niekas neturi tokių drabužių. Unikalumas – didelė vertybė, todėl teks išmokti su tuo gyventi, nes visiems tikrai bus įdomu – „o kur pirkai?“