• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Besibaigiant vasarai, aiškėja pirmieji šio sezono populiariausių kelionių rezultatai. Jau ne pirmi metai lyderė yra Turkija ir jos kurortai, o šiemet kelionių į šią šalį parduota 28 proc. daugiau nei pernai. Populiariausia tarp turistų iš Lietuvos yra Antalija – net 56 proc. visų vykstančių į Turkiją rinkosi būtent šį regioną, o į ramesnį ir europietiškiausią kurortą Bodrumą net prireiks papildomų penkių skrydžių.

REKLAMA
REKLAMA

„Šiais metais per išankstinius pardavimus sulaukėme didelio poilsiautojų susidomėjimo kelionių pasiūlymais, o šiuo metu esame pardavę 80 proc. visų kelionių į Turkiją. Viso ten iki rugsėjo pabaigos išvyks net 26 tūkst. žmonių. Džiugina ir tai, jog vis daugiau keliaujančiųjų domisi ne tik ramiu poilsiu prie jūros, bet ir pažintinėmis ekskursijomis“, - sakė tarptautinio kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ rinkodaros ir viešųjų ryšių skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė.

REKLAMA

Keliaujantiems į Bodrumą siūloma nemokama apžvalginė kelionė po patį kurortą, o norintiems pamatyti daugiau – pažintinis vizitas Graikijos Koso saloje už simbolinį 1 litą. Vizitai į Stambulą šiais metais yra ypač populiarūs, nes atsiranda vis daugiau norinčiųjų aplankyti ne tik Turkijos kurortus, bet ir kitus garsius šalies miestus. Šiais metais iš Turkijos siūloma keliauti ir į Izraelį, – taip daug patogiau nei iš Egipto. „Tez Tour“ už papildomą mokestį skraidina savo lėktuvu dviejų dienų vizitui.

REKLAMA
REKLAMA

„Tez Tour“ duomenimis, Turkiją renkasi net 70 proc. lietuvių turistų. I. Aukštuolytė teigia, jog tai lemia kokybės ir kainos santykis, gero oro garantijos arba poilsiautojų asmeniniai įpročiai.“ Turime nemažai klientų, kurie kasmet keliauja tuo pačiu metu, į tą pačią vietą, renkasi tą patį viešbutį„, – pasakojo „Tez Tour“ atstovė.

Remiantis šių metų išankstinių pardavimų, kurių metu parduota net 64 proc. visų planuotų kelionių į Turkiją, duomenimis, galima teigti, jog kelionės planavimas pasikeitė radikaliai: jei anksčiau populiarios buvo „paskutinės minutės" kelionės, tai šiuo metu lietuviai labiau linksta kelionę įsigyti iš anksto ir taip sutaupyti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų