Būdama sveika moteris, Vaiva apsidraudė gyvybės ir kritinių ligų draudimu. Vasarą moteris išgirdo diagnozę – 3 stadijos vėžys. Vaiva iškart kreipėsi į draudimo bendrovę, tačiau pastaroji nustebino – moterį apkaltino apgaudinėjimu ir jokios išmokos sumokėti nesutiko.
Kovoja ne tik už gyvybę
Moteris pasidalijo istorija su visais, kas turi ar ketina turėti reikalų su ,,Ergo“ draudimu: ,,Neapsigaukite ir nepakliūkite į tokią situaciją kaip aš – kai turiu kovoti ne tik už savo gyvybę, bet ir teisę pasinaudoti draudimu, už kurį sąžiningai mokėjau ir kuris man yra gyvybiškai svarbus pradėti reikalingą gydymą.“
Metų pradžioje po atkaklių skambučių ir įkalbinėjimų moteris susiviliojo ,,Ergo“ draudimo pasiūlymu apsidrausti gyvybės ir kritinių ligų draudimu: ,,Maža, kas gali gyvenime nutikti. Deja, nutiko. Šią vasarą man diagnozuotas krūties vėžys, trečia stadija, kuriam pažaboti ir užkirsti kelią atsinaujinti reikalingas modernus gydymas, kurio valstybė nekompensuoja.“
Būdama apsidraudusi Vaiva kreipėsi į ,,Ergo“ su prašymu išmokėti tokiu atveju priklausančią išmoką: ,,Prašiau dukart ir abu kartus mano prašymą atmetė, motyvuodami tuo, jog neva nuslėpiau informaciją apie savo sveikatos būklę.
Tačiau esmė yra ta, kad dar prieš pasirašant draudimo sutartį apie savo sveikatą, šeimos istoriją, persirgtas ligas ir net tai, jog periodiškai tikrinuosi krūtis, išsamiai ir sąžiningai papasakojau su manimi bendravusiai vadybininkei. Maža to, dar daviau sutikimą, kad bendrovė galėtų šią informaciją patikrinti duomenų registre, tačiau, kaip vėliau supratau, ,,Ergo“ net nesivargino to padaryti.“
Tada vadybininkei moters pateikta informacija nepasirodė svarbi: ,,Pildydama mano jai sudiktuotą informaciją dalies net nepažymėjo, priešingai – tik numojo ranka ir savo nuožiūra nusprendė, kad tai nėra svarbu, o dabar esu vadinama melage ir dar kvailinama.“
Moteris kreipėsi į nepriklausomus medicinos ekspertus ir teisininkus, kurie tik patvirtino, jog draudimo bendrovė apgaudinėja. Pasirašydama sutartį Vaiva buvo sveika moteris ir turėjo visas teises gauti priklausančią draudimo išmoką.
„Ergo“ susilaiko nuo komentarų
Trečiadienio rytą susisiekus su „Ergo“ atstove Jolanta Karpuškiene, ši dėl asmens duomenų teisinės apsaugos reikalavimų negalėjo plačiau komentuoti šios situacijos.
Telefonu ji teigė: „Situacija gerai žinoma. Kaip vakar komentavome, šiuo momentu jokios informacijos teikti negaliu. Jei atsiųsite visą informaciją, dienos eigoje galbūt galėsiu daugiau pakomentuoti. „Ergo“ yra apribota, dėl bendrojo duomenų apsaugos reglamento.“
Vis dėlto antradienio vakarą draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje Teisės ir atitikties direktorė Baltijos šalyse Edita Borevičienė sutiko trumpai pakomentuoti portalui Delfi.
Tada specialistė teigė, kad pardavimo procese yra įprasta darbuotojams kliento informaciją pateikti klausimyno forma. Klientas tokią formą patvirtina ją pasirašydamas. Kai nesutampa bendrovės ir kliento nuomonės, kreipiamasi į nepriklausomus ekspertus pakartotinam situacijos vertinimui.
Daugiau komentuoti specialistė atsisakė.