Penkerių metų sukakties proga dešimtyje Lietuvos miestų veikianti programėlė atskleidžia populiariausius užsakymus ir apžvelgia unikalius lietuvių įpročius užsisakant maistą ir maisto prekes.
Lietuviai pamėgę kebabus ir mėsainius
Remiantis platformos penkerių metų duomenimis, populiariausias per „Bolt Food“ programėlę užsakomas patiekalas Lietuvoje yra mėsainis su sūriu. Apskritai įvairūs mėsainiai yra mėgstamiausias pietų metu užsakomas patiekalas net 13-oje šalių.
Lietuvoje per penkerius metus vien nuo 12 iki 14 valandos kurjeriai pristatė daugiau nei milijoną mėsainių. Tiesa, yra tik trys šalys, kuriose pietų metu mėsainiai nedominuoja – tai Rumunija, Slovakija ir Gana, kurių gyventojai norėdami pasistiprinti viduryje dienos dažniausiai užsisako sriubos.
Dažnas klientas yra pamėgęs maisto užsisakyti po vidurnakčio. Programėlės duomenimis, per penkerius metus Lietuvoje nuo vidurnakčio iki 6 val. ryto kurjeriai Lietuvoje pristatė net 230 tūkst. kebabų. Arčiausiai lietuvių pagal šį rodiklį programėlėje rikiuojasi kaimynai latviai, skaičiuojantys 144 tūkst. naktimis pristatytų kebabų.
Anot „Bolt Food“ generalinio vadovo Jaagupo Jalakaso, pristatymo tendencijos keičiasi priklausomai nuo metų laikų, taip pat švenčių ar kitų svarbių progų. Pavyzdžiui, per pastaruosius penkerius metus Europoje ir Afrikoje kurjeriai pristatė apie 6 milijonus sriubos porcijų, o dauguma jų klientus pasiekė būtent šaltuoju metų laiku, skelbiama pranešime spaudai.
Nors daugiausia sriubos per programėlę užsisako Rumunijos gyventojai, lietuviai taip pat mėgsta šį šildantį patiekalą – Lietuvoje per penkerius metus pristatyta daugiau nei 1,8 mln. porcijų sriubų, tarp jų ir ramenų.
Naktimis pritrūksta sauskelnių ar kačių maisto
Greitojo maisto prekių pristatymo paslaugą Lietuvoje beveik trejus metus teikiančių parduotuvių „Bolt Market“ duomenimis, labiausiai lietuvių mėgstamu maisto produktu išlieka bananai, vis dar atsiduriantys dažno pirkėjo krepšelyje.
„Akivaizdu, kad paslaugomis dažnai naudotojams tenka pasinaudoti, kai staiga pritrūksta itin reikalingo daikto ar produkto. Tai atsispindi užsakymų, kuriuos sudaro vos vienas pirkinys, statistikoje: net keliadešimt kartų prastai pasijutę klientai užsisakė vieną koronaviruso testą ir nieko daugiau, kartais ir po vidurnakčio.
Iki 2 val. nakties prekes pristatantys kurjeriai pravertė ir besirūpinantiems naujagimiais – užfiksavome ne vieną atvejį, kai vėlyvą vakarą su ekstremaliomis situacijomis susidūrę klientai užsisakė pieno mišinuką ar sauskelnių ir nieko daugiau“, – pastebi J. Jalakasas.
Atstovas taip pat pastebi, kad su ekstremaliomis situacijomis susiduria ir greitojo pristatymo privalumais pasinaudoja gyvūnų turėtojai – platforma užfiksavo ne vieną atvejį, kai naudotojo pirkinių krepšelyje atsidūrė tik pakelis šunų, kačių maisto ar maišelis kraiko.
„Džiaugdamiesi per penkerius metus pasiektais rezultatais, suprantame, kad nebūtume jų pasiekę be savo klientų. Kiekvienas užsakymas padeda palaikyti klestinčią pristatymo ekosistemą, kuri yra svarbi šiuolaikinių miestų dalis.
Ir toliau sieksime būti geriausiu partneriu restoranams, parduotuvėms ir kurjeriams, sujungiančiu juos su klientais dešimtyje Lietuvos miestų“, – sako J. Jalakasas.