„Sveiki, „Lidl“ šprotų konservų „prieskonis“...
O jei rimtai, tai kažkoks metalo, gal dažų ar net stiklo šukė. Bet skonis neblogas... Tik žuvies tai mažuma...“ – dalinosi Riebiam Katinui laišką atsiuntusi skaitytojas.
Tad valgydami šio gamintojo konservus būkite atidūs tam, ką dedate į burną.
P. S. Turite kažkokių pastebėjimų dėl maisto produktų, kuriais norite pasidalinti? Siųskite juos mums, mes jais pasidalinsime su mūsų skaitytojais.
Skundų nesulaukė
Dėl nutikusios situacijos tv3.lt susisiekė su prekybos centru „Lidl“, kuriame ir buvome pirktas gaminys, kurio radinys nustebino Riebaus Katino skaitytoją.
„Apgailestaujame, jei pirkėjui teko įsigyti nekokybišką gaminį, visgi dėl minėto atvejo kol kas nesame sulaukę pirkėjo kreipimosi. Taip pat niekada anksčiau nesame sulaukę jokių kreipinių dėl šio produkto.
Tokiais atvejais, sulaukę informacijos iš klientų, visada informuojame tiekėją bei, bendradarbiaudami su klientu ir tiekėju, atliekame kiek įmanoma detalesnį atvejo ir svetimkūnio kilmės tyrimą, kuris leistų užtikrinti, kad tokie atvejai nepasikartotų.
Siekiant atlikti pilnavertį tyrimą, reikalinga detali produkto atsekamumo informacija, taip pat ir pats svetimkūnis, kurį tiekėjas galėtų ištirti“, – komentuoja „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė.
Pasiteiravus, kaip turėtų elgtis pirkėjai susidūrę su panašia situacija, atstovė teigė:
„Tokiais atvejais visada skatiname pirkėjus kreiptis į klientų aptarnavimo liniją viena iš komunikacijos priemonių – skambučiais, el. laiškais, užpildant kontaktinę formą internetiniame puslapyje. Pirkėjai taip pat gali atvykti su nekokybišku produktu ar preke į parduotuvę bei apie tai informuoti parduotuvės personalą.“
Apžvalgos autorius: Riebus Katinas