Tačiau sinoptikams prognozuojant didelius šalčius, toli gražu ne visi klientai pastebi ant degalų pylimo pistoletų ar kitur užklijuotus snaigių simbolius, kuriomis žymimas būtent arktinis dyzelinas.
Mat vienoje degalų pompoje gali būti tiekiamas arktinis dyzelinas, kitoje – jau nebe. Nepaisant to, tokia degalinė gali teisėtai skelbtis prekiaujanti arktiniu dyzelinu, nors jis būtų siūlomas vos vienoje iš daugelio degalinės dyzelino pompų. Tiesa, kiekvienas klientas bet kuriuo paros metu turi teisę degalinės personalo pasiteirauti, kokios klasės ir kokio atsparumo šalčiui yra degalinėje parduodamas dyzelinas.
Staigiai atšalus orams bakuose esantis dyzelinas susisluoksniuoja ir virsta drebučiais, o kartais problemos sprendimas gali kainuoti ne vieną šimtą ar net tūkstantį eurų.
Nors šią bėdą patyrę vairuotojai galėjo pagrįstai galvoti, jog jų automobilių kuro bakuose teliūskuoja arktinis dyzelinas, dėl reguliavimo ypatumų suklysti itin lengva. Jei degalinės stende pažymėta snaigė, ir joje, kaip privaloma, tikrai siūloma arktinio dyzelino, tai nereiškia, kad vien toks dyzelinas yra visuose šių degalų pistoletuose.
Per klaidą pasirinkę dyzeliną be šio ženklinimo, geriausiu atveju į baką prisipilsite F klasės dyzelino, kuriam keliamas reikalavimas neužšalti iki –20 laipsnių temperatūros. Tokie degalai ima drumstis jau esant –10 laipsnių šalčio. Verta prisiminti, kad dėl degalų kokybės nemažai vairuotojų jau patyrė sunkumų sausio viduryje, pirmo rimtesnio atšalimo metu.