Kris Chari skrido iš Džakartos Soekarno-Hatta tarptautinio oro uosto avialinijų „Japan Airlines“ lėktuvu ir tvirtina, kad iš anksto pranešė bendrovei apie savo mitybos poreikius, tačiau patiekus maistą neliko sužavėtas.
Keleivis pasidalino nuotrauka, kurioje užfiksavo jam atneštą stiklinę putojančio gėrimo, stalo įrankius ir vieną vaisių lėkštėje, rašo dailymail.co.uk.
Suglumo išvydęs bananą
Jis suglumo išvydęs tokį patiekalą ir forume „Flyer Talk“ svetinėje iškėlė klausimą, kaip kitų oro linijų bendrovės aptarnauja keleivius su specialiais mitybos poreikiais.
Keleivis rašė: „Kai skrydžio palydovai po pakilimo atnešė bananą, maniau, kad tai tik užkandis, bet tai buvo visas mano valgis.“
Nors keleivis pripažino, kad tai labai skanus vaisius, jis neslėpė nusivylimo, kad pusryčiams buvo patiektas tik bananas.
Keleivis teigė, kad po vargingų pusryčių pietums jam buvo patiekti „beskoniai spagečiai“.
„Japan Airlines“ atstovas sakė: „Skrydžiuose iš Džakartos užkandžiai / gaivieji gėrimai skrendantiems verslo klase patiekiami iškart po pakilimo. Šiuo metu asmenims, turintiems specialių mitybos poreikių, patiekiamas užkandis yra bananas.
Mes rimtai žiūrime į klientų pasitenkinimą ir toliau tobulinsime savo valgiaraščius, atsižvelgdami į didėjantį susidomėjimą ir skirtingus klientų poreikius, įvertinsime ir vertingus šio kliento atsiliepimus.“
Ši keista istorija paviešinta po to, kai kelionių ekspertas atskleidė labiausiai erzinančius žmonių tipus, su kuriais tenka susidurti sėdint lėktuve.
Nicky Kelvin, vadovaujantis „The Points Guy UK“, vaizdo įrašų serijoje įvardijo skirtingus lėktuvų keleivių tipus.
Nors jis pateikia pravardes, apie kurias galbūt negirdėjote, kelionių guru pateikti erzinančių keleivių apibūdinimai, be abejonės, sužavės daugelį keliautojų.
Tarp labiausiai erzinančių – „langų sergėtojas“, kuris atsisako užtraukti žaliuzes, kai visi kiti keleiviai bando miegoti.
Kitas keleivis, kurio jis rekomenduoja vengti – „maisto tiekimo pertraukėjas“, kuris nusprendžia eiti į tualetą, kai įgula su maisto ir gėrimų vežimėliu vaikšto po saloną.
Vieni labiausiai erzinančių keleivių yra sėdynių griebėjai. Tai žmonės, kurie atsistodami įsikimba į priešais esančios sėdynės galvos atramą, o tai neabejotinai trukdo priešais sėdinčiam asmeniui.