• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Anglė Rebecca Parker-Walley nori kompensacijos iš atostogų parko ir sako, kad vienintelė priežastis, kodėl keturių narių šeima čia apsistojo, buvo nenuvilti jų mažamečio sūnaus.

Anglė Rebecca Parker-Walley nori kompensacijos iš atostogų parko ir sako, kad vienintelė priežastis, kodėl keturių narių šeima čia apsistojo, buvo nenuvilti jų mažamečio sūnaus.

REKLAMA

Dviejų vaikų mama užsipuolė poilsio parką „Pontins“, kai ji su šeima išvyko į kelionę keturioms paroms ir teigė, kad jų kambarys buvo bjaurus.

Rebecca Parker-Walley su vyru Anthony su dviem sūnumis (vienam – aštuoni mėnesiai, o kitam – ketveri metai), nuvyko į Ainsdale, Merseyside.

Negalėjo padėti net kūdikio ant grindų

29 metų moteris sakė, kad jų kambarys buvo „bjaurus“ ir sakė negalinti aštuonių mėnesių kūdikio padėti ant grindų šliaužti, nes jis toks nešvarus, rašo mirror.co.uk.

„Liverpool Echo“ praneša, kad Rebecca ir Anthony buvo priversti eiti ir pirkti priemones, kad išvalytų visą kambarį.

Skambučio operatorė iš Stoko sakė, kad kriauklės kanalizacija pilna nešvarumų, ir kaskart, kai vanduo bėgdavo į kriauklę, jis pakildavo atgal, o orkaitės rankenos buvo riebaluotos.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jų, nesvarbu, kiek kartų šeima valė grindis, jie negalėjo atsikratyti nuolatinio šlapimo kvapo, taip pat pačios grindys buvo sugadintos, o lovos paklodės buvo padengtos dėmėmis.

REKLAMA

Ji sakė niekada negrįšianti ir reikalauja grąžinti pinigus

Ji pasakojo „ECHO”: „Buvo šlykštu, nešvaru, o čiužinys buvo bjaurus. Jo formą išlaikė uždėta antklodė. Turint mažą kūdikį, jis šliauš ant grindų, jei nebūtume turėję lovelės, nežinau, kur jis būtų šliaužęs.

Jei ne mano keturmetis, būtume tiesiog išvažiavę. Kasdien išeidavome, kad paspruktume. Viskas buvo taip sudarkyta, o butai atrodė taip, lyg jie niekada nebuvo valyti.

REKLAMA
REKLAMA

Po kelionės į „Pontins” Rebecca susisiekė su „Britannia Hotels“ valdomu „Pontins“ ir jai buvo pasakyta, kad dėl to, jog ji neužpildė „Pontins Guest Solution Form“, bendrovė negali patenkinti jos skundo.

Dabar ji pasakė, kad kreipėsi į ombudsmeną, tikėdamasi gauti tam tikrą kompensaciją už jų buvimą.

Ji sakė: „Mane tiesiog erzina, kad jie akivaizdžiai žino, kokia bloga yra ta vieta. Vienas žmogus išsiregistravo iš karto po registracijos. Vienintelis dalykas, kurį paimčiau, tai kompensacija, bet po to net „Facebook“ žmonės sako, kad turi pats išsivalyti“.

Į „Britannia Hotels“ buvo kreiptasi dėl komentaro.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų