• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vieša paslaptis, jog Vilniaus ir Kauno miesto savivaldybės nemažai sumokėjo Ryanair kompanijai, jog ši pradėtų skrydžius. Šiandien ir neekonomistui aišku – buvo verta. Tai rodo keleivių srautai, naujos kelionių kryptys...

REKLAMA
REKLAMA

Makaliui kilo klausimas – o kaip Palanga ?

Šiuo metu iš Palangos galima nuskristi reguliariais reisais į  Kopenhagą (oro linijos SAS), Oslą (SAS ir „Nonvegian Air Shuttle“) ir Rygą („airBaltic“). 3 kryptys yra mažoka, juolab kad Vakarų Lietuvoje  skraidyti galinčių yra bent 0,5 mln. Vakarų Lietuvoje daug tarptautinių įmonių, universitetų. Taip pat daug emigrantų – jie juk parskrenda namo kartais. Šiuo metu Palangos oro uostas žada, jog vasaros sezono metu bus vykdomi reisai į Maskvą.

REKLAMA

Atsiradus naujiems skrydžiams, nauda savivaldybių biudžetams ateitų per sumokėtus verslo subjektų mokesčius, padidėjusias darbo vietas, pabrėžia dienraštis „Lietuvos žinios“.

Kad Palangoje atsirastų daugiau turistų, reikia naujų skrydžių krypčių, o joms įgyvendinti – 3 mln. litų. Trečdalį šios sumos pasirengęs sukrapštyti pats oro uostas. Dar 2 mln. litų turėtų skirti Vakarų Lietuvos savivaldybių asociacija.

REKLAMA
REKLAMA

Susisiekimo ministerijos entuziazmą palaikantis Palangos meras Šarūnas Vaitkus ir Neringos savivaldybė tikisi naujos turistų bangos iš Vokietijos ir Anglijos. Vakarų regiono rajonų ir miestų atstovai sakė pirma norintys išsiaiškinti, ar tai reikalinga verslui.

Kad verslui tai greičiausiai būtų naudinga gal ir aišku, o sakykit, ką manote jūs? Ar reikia Vakarų Lietuvai daugiau skrydžių krypčių? O gal visai patogu kaskart vykti į Kauną ar Vilnių? O gal išvis Lietuvai užtektų vieno labai gero Tarptautinio oro uosto Kaune? O Vilniaus oro uostą galima būtų paversti Europinio lygio autolenktynių trasa?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų