Oro linijų vadovai buvo įspėti, jog per gausaus sniego sukeltą skrydžių krizę jų elgesys su keleiviais buvo nepriimtinas ir toliau toleruojamas nebus.
Civilinė aviacijos agentūra (CAA) vakar paviešino, jog tik kelios oro linijos per šią krizę sugebėjo laikytis Europos Sąjungos teisės aktais numatytų elgesio su keleiviais standartų. Į šiuos standartus, kaip žinia, įeina bilietų kainos grąžinimas, nemokamas valgis, nakvynė ir telefono skambučiai.
Kol kas CAA nenorėjo įvardyti konkrečių, ES taisykles pažeidžiančių, oro linijų, tačiau patikino, jog vykdo kruopštų tyrimą.
Tuo tarpu keleiviams, kurių skrydžiai buvo atšaukti, patarė patiems susiorganizuoti nakvynę ir maitinimą bei išsaugoti visus apie išlaidas liudijančius kvitus.
Daugiau apie sniego sukeltą oro uostų paralyžių skaitykite čia. Taip pat skaitykite niūrias prognozes, jog snygis keliautojų planus jauks dar bent dešimtmetį.