Naujoji amerikiečių oro linijų „Spirit Airlines“ reklama kritikuojama dėl sarkazmo kompanijos „British Petroleum“ sukeltos naftos katastrofos Meksikos įlankoje atžvilgiu.
Kompanijos internetinėje svetainėje, kaip pranešama, galima rasti visą eilę nuotraukų, vaizduojančių nafta permirkusias bikini apsirėdžius moteris. Šalia nuotraukų puikuojasi šūkis, raginantis „išbandyti naftą mūsų pakrantėse“.
Moterys nuotraukose šalia savęs laiko kremo nuo saulės buteliukus, su užrašu „Best Protection“ (geriausia apsauga – lt.), kuriame paryškintos raidės B ir P (aliuzija į žalą gamtai sukėlusios „British Petroleum“ kompanijos pavadinimo trumpinį).
Plakatais „Spirit Airlines“ siekia reklamuoti nuolaidą skrydžiams į pakrantės miestus Kankuną, Fort Lauderdale, Floridą, Puerto Riką ir kitus.
Oro linijų ironija pasipiktinę žmonės savo ruožtu telkiasi į grupes socialiniuose tinkluose. Jie šią reklamos kampaniją vadina įžeidžiančia.