Heather Szilagyi kartu su sužadėtiniu ir aštuonmete dukra skrido iš Vankuverio į Londoną – skrydis truko visą naktį. Vaiko vietoje moteris pastebėjo ropojančių blakių – ji tuojau pat apie tai pranešė skrydžio palydovams, tačiau pagalbos iš jų nesulaukė. Šeimai nebuvo pasiūlytos kitos vietos ir teko pasilikti tose pačiose sėdynėse.
„Atsiprašau, bet visos vietos užimtos. Mes neturime vietų, į kurias galėtume jus perkelti“,-išgirdusi šeimos skundą pareiškė skrydžio palydovė.
Situacija ryte buvo labai prasta – ne tik pati moteris, bet ir jos mažametė dukra buvo stipriai sukąstos.
Each bed bug bites 3 times then goes back into hiding. This is just my daughter's calves. That's more than a few bugs. #britishairways pic.twitter.com/2WtAGA8PFd
REKLAMA— Heather Szilagyi (@heatherfact) October 12, 2017
Išlipusi iš lėktuvo Heather kreipėsi į „British Airways“ kompaniją, kurios lėktuvu skrido, kad namo galėtų grįžti kitu lėktuvu. Tačiau net po kelių kreipimųsi moteris jokios reakcijos į savo skundą nesulaukė. Tuomet moteris savo istorija pasidalino savo socialinio tinklo „Twitter“ paskyroje.
Istorijai pradėjus plisti internete avialinijų kompanija galiausiai sureagavo.
„Mes susisiekėme su kliente, atsiprašėme ir tiriame šį atvejį. Kompanija kiekvienais metais atlieka apie 280 tūkstančių skrydžių ir skundai dėl blakių yra labai retai pasitaikantis atvejis. Nepaisant to visuomet esame budrūs ir stengiamės tikrinti lėktuvus“, - pranešime rašo „British Airways“ atstovai.
Pripažinę situacija "British Airways" taip pat tvirtina moteriai ir jos šeimai pasiūlę grįžti namo verslo klasės vietose.