Ši naujovė įsigyti bilietus viešajame transporte atsiskaitant bankine kortele ar išmaniuoju įrenginiu, prilietus šį prie išmaniųjų komposterių, įsigaliojo dar rudenį.
„JUDU“ Komunikacijos ir rinkodaros vadovė Vitalija Ročė naujienų portalui tv3.lt pateiktame komentare pažymi, kad bekontakčio atsiskaitymo įsigyjant vienkartinius kelionės bilietus galimybė pasiteisino – jų keleiviai įsigyja šimtais tūkstančių.
Tačiau kol vieni džiaugiasi lengvesniu būdu įsigyti bilietus, kiti socialiniuose tinkluose dalijasi nemalonia patirtimi, kad be jų žinios būna nuskaitomi pinigai.
Dėl nuskaitomų pinigų – iki 10 skundų per savaitę
Vis tik pripažįstama, kad sulaukiama skundų dėl klaidingai nuskaitomų pinigų. Dėl tokių incidentų sulaukiama keleivių skundų.
„Klientų aptarnavimo centras sulaukia keleivių užklausų dėl kontakčio nuskaitymo, kuris nebuvo inicijuotas įsigyti bilietą. Tokie nuskaitymo atvejai pavieniai, per mėnesį tokių užklausų sulaukiama vos keliasdešimt, iki 10 per savaitę. Netyčinių nuskaitymų dažnis sudaro mažiau nei 0,005 proc.“, – komentuoja V. Ročė.
Pasiteiravus, kaip taip gali nutikti, kad pinigai nuskaitomi nepriglaudus banko kortelės ar išmaniojo įrenginio, aiškinama, kad komposteriai veikia panašiai, kaip ir kitose prekybos vietose, naudojančiose banko kortelių skaitytuvus.
„Jie yra tam tikro jautrumo, todėl jei banko kortelė ar mobilusis įrenginys su atidaryta elektronine pinigine yra arti, gali būti netyčia nuskaityti pinigai“, – teigiama komentare.
Kada grąžinami pinigai?
„JUDU“ Komunikacijos ir rinkodaros vadovės teigimu, dėl šios priežasties rekomenduojama bankines korteles ir išmaniuosius įrenginius viešajame transport laikyti ne arčiau kaip 20 centimetrų nuo komposterio.
Dalijamasi ir kitais patarimais, kaip apsisaugoti, kad netyčia nebūtų nuskaityti pinigai:
„Kad išvengtumėte netyčinio nuskaitymo, rekomenduojame užrakinti elektroninę piniginę telefone – pinigai būtų nuskaitomi tik patvirtinus mokėjimo inicijavimą, taip pat keleiviams rekomenduojame stovėti toliau nuo komposterio, neglausti visos piniginės, norint įsigyti vienkartinį kelionės bilietą.“
Pasiteiravus, kaip elgtis, jei buvo nuskaityti pinigai, nors keleivis nepirko bilieto, nurodoma, kad asmenys, iš kurių per klaidą nuskaityti pinigai, gali užpildyti formą (https://judu.lt/uzklausos-forma/), pasirinkti skiltį „Atsiskaitymas bekontakte banko kortele komposteryje“. Taip pat paaiškinama, kokiais atvejais keleiviams grąžinami pinigai.
„Komentaruose prašome nurodyti, kokiu kitu bilietu buvo apmokėta už kelionę – JUDU arba Vilniečio kortelės numerį, arba jei naudojate mobiliąją programėlę, nurodykite telefono numerį. Įsitikinus, kad bilieto įsigijimo metu klientas turėjo kitą galiojantį bilietą, pinigai bus grąžinami“, – komentavo „JUDU“ Komunikacijos ir rinkodaros vadovė Vitalija Ročė.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!
.Pav .pirmadieniais norfose daržovėms ,vaisiams "50 proc. akcija" nuo 17 val. Pirkom maišą bulvių ,svėrė 7 kg ,kasoje pardavėja ištaisė ant 10 kg ir pasakė kad taip liepta.
Tai ko gi jus stebites kad jus apvaginėja ant kiekvieno žingsnio .