Pasirinkote kelionės tikslą, radote viešbutį ir pagaliau atvykstate į norimą šalį, tačiau paaiškėja siaubinga tiesa – jūsų viešbutis tris žvaigždutes gavo už sanitarinio mazgo egzistavimą, spyną duryse ir kūdrą kieme, o kelionė truko ne septynias, bet penkias dienas... Ką daryti, jei viskas yra ne taip, kaip nuotraukose ir apraše? Į pagalbą skuba kelionių tinklalapis Makalius.lt.
Pasirodė, kad viskas vyksta ne taip, kaip buvo manyta: viešbutis prastesnis, negu buvo pažadėta, kelionės laiką sutrumpino... Jeigu turite pagrįstų nusiskundimų dėl kelionės kokybės, nieko nelaukite, tuojau pat reikškite pretenzijas kelionių organizatoriaus atstovui, o nesulaukus reakcijos, – pateikite pretenzijas raštu. Pasilikite sau įrodymų, jog siuntėte pretenziją ir jei turite, įrodymų, jog jūsų pretenzija buvo gauta.
Kaip jau buvome rašę, prieš leisdamiesi į kelionę, privalote perskaityti kelionės sutartį, nes ji gali padėti spręsti iškilusius nesklandumus.
Grįžę iš kelionės, pretenziją kelionių organizatoriui pateikite per 10 darbo dienų. Kad pretenzija nebūtų tik jūsų žodis prieš kelionių organizatorių argumentus:
Pridėkite viešbučio nuotraukų ar vaizdo įrašų;
Susirinkite mokėjimo kvitus ir sąskaitas už papildomas išlaidas, atsiradusias dėl iškilusių problemų, pvz., maitinimasis, nenumatytos kelionės išlaidos;
Pasiteiraukite drauge keliaujančiųjų, ar jie galėtų paliudyti jūsų naudai, geriausia, jei liudijimai būtų raštu.