• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Chrisas Gillanas teigia, kad vėmimo ir viduriavimo priepuolis jam prasidėjo atostogaujant Riviera Maya, Meksikoje, esančiame viešbutyje, rašoma mirror.co.uk.

3

Chrisas Gillanas teigia, kad vėmimo ir viduriavimo priepuolis jam prasidėjo atostogaujant Riviera Maya, Meksikoje, esančiame viešbutyje, rašoma mirror.co.uk.

REKLAMA

Britų kilmės turistas teigia manęs, kad miršta, kai „Tui“ kompanijos organizuotų atostogų metu jis susirgo ir ėmė vemti krauju.

Chrisas Gillanas sako, kad jo prabangios romatiškos atostogos pavirto blogiausiomis atostogomis pasaulyje, jam nusilpus ir 18 valandų praleidus ligoninėje.

36-erių metų vyras iš Waltham Crosso Esekso grafystėje yra vienas iš šimtų britų, padavusių kompaniją „Tui“ į teismą po susirgimų, kaip įtariama, ciklospora Meksiskos kurorte.

Ciklospora - tai parazitinė infekcija, kuria dažniausiai susergama pavalgius žalių vaisių ir daržovių, užkrėstų žmogaus išmatomis, praneša „Essex Live“.

REKLAMA
REKLAMA

Chrisas teigia, kad į ligoninę iš viešbučio kambario jis buvo nešamas neštuvais ir jam buvo sulašintos devynios fiziologinio skysčio lašelinės, nes vyras nuo baisios ligos buvo praradęs labai daug kūno skysčių.

REKLAMA

„Tui“ šį atvejį komentuoti atsisakė, kadangi šiuo metu vyksta tyrimas, tačiau teigė, kad kompanijos viešbučiai yra nuolat tikrinami.

Chrisas teigia, kad jis susirgo būdamas penkių žvaigždučių viešbutyje „El Dorado Sensimar Seaside Suites“, esančiame Riviera Maya, atostogų metu 2016 metais.

Jis pridėjo: „Gyvenime nesu taip baisiai sirgęs. Tai buvo siaubinga, blogiausios atostogos pasaulyje. Nelinkėčiau to net pikčiausiam priešui.

Negana viso to, „Tui“ buvo niekam tikę. Jie neturi jokio klientų aptarnavimo ir vos tik gauna jūsų pinigus, niekas jiems daugiau nerūpi.

REKLAMA
REKLAMA

Daugiau niekada šioje kompanijoje neišleisiu nei cento. Jei būtume žinoję tai, ką žinojo jie, kad šiame kurorte yra vis atsinaujinantis infekcijos užkratas, niekuomet nebūtume ten važiavę.

Ironiška, kad mes turėjome važiuoti į kitą šalį, tačiau jie sumaišė užsakymus ir jų kelionių agentas įkalbėjo mus vietoj to važiuoti į Meksiką.

Tai buvo blogiausias sprendimas mano gyvenime. Nenorėčiau, kad kam nors kitam tektų tai patirti.

Niekada nesu taip blogai jautęsis. Gyvenime nesu skundęsis atostogomis, bet ši patirtis buvo siaubinga.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Chrisas, laisvai samdomas inžinierius, sako, kad jis ir jo žmona Marisa už romantiškas atostogas penktųjų jų vestuvių metinių proga sumokėjo 3 000 svarų sterlingų.

Jis teigia, kad pusę laiko praleido ligos patale. Jis pridėjo: „Tikėjausi smagaus, atpalaiduojančio laisvalaikio be streso, kuriam taupėme visus metus.

Šios atostogos buvo kokios tik norit, tik ne romantiškos. Tai buvo tikras košmaras ir į balą išmesti pinigai. Antra savaitė buvo tarsi išbraukta iš gyvenimo, nes labai sunkiai sirgau.

REKLAMA

Nuėjau papusryčiauti, tačiau vos pavalgęs turėjau bėgti iki artimiausio tualeto – man buvo labai sunkus diarėjos priepuolis.

Prieš tai jaučiausi puikiai – tai prasidėjo lyg žaibas iš giedro dangaus.“

Vyras sako, kad vėliau jam prasidėjo siaubingi pilvo skausmai – jis bandė sėdėti prie baseino, tačiau maždaug po penkių diarėjos „seansų“ vienas po kitos jis pasijuto labai prastai ir buvo priverstas grįžti į lovą.

Chrisas pasakoja, kad simptomai tęsėsi ir jis ėmė vemti krauju.

Kraujas buvo skaisčiai raudonas – įėjusi mano žmona ėmė klykti ir verkti, o aš paslikas gulėjau ant grindų. Maniau, kad mirštu.“

REKLAMA

Jo žmona paskambino į viešbučio registraciją ir pakvietė viešbučio gydytoją, kuris suleido jam injekciją ir iškvietė greitąją pagalbą, teigia Chrisas.

Jis sako, kad buvo nuvežtas į ligoninę, kur jam buvo paskirti antibiotikai ir intraveninės fiziologinio tirpalo lašelinės.

Chrisas teigia, kad viešbutyje buvo justi kanalizacijos kvapas ir svečiams buvo patiekiami ne iki galo iškepti patiekalai.

Jis taip pat sako: „Nuėję į bufetą pastebėjome, kad ne visi padavėjai ir virėjai dėvėjo tinklelius plaukams ir neatsimenu, kad kas nors iš jų būtų dėvėjęs pirštines. Maistas buvo vos šiltas, tikrai ne karštas.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Chrisas teigia, kad salotas prieš valgant reikėjo pakratyti, kad nulašėtų vanduo, o lauke esančioje barbekiu zonoje karaliavo paukščiai, visur palikdami betvarkę.

Jis pridėjo: „Darbuotojai neatrodė susirūpinę ir nė nebandė sutvarkyti nešvarių vietų.“

Chrisas sako, kad ir kiti viešbučio svečiai skundėsi panašiais simptomais.

Jis teigia sunkęsis kelionių organizatoriaus atstovams, bet iš jų atsakymo nesulaukęs. Vyras pasakoja, kad buvo išrašytas iš ligoninės, jam paskyrus receptinių vaistų, kuomet viešbučio kambaryje pasirodė darbuotojas su buteliu putojančio vyno.

REKLAMA

Jis pridėjo: „Negalėjau patikėti savo akimis. Maniau, kad tai pokštas. Paskutinis dalykas, kurio tuomet norėjau, buvo alkoholis.

Man reikėjo tik vandens. Kai išvažiavome, tas butelis taip ir liko stovėti kambario kampe.“

Jis sako, kad 2016 metų birželį grįžęs namo, sirgo dar visą mėnesį, buvo priverstas nedirbti ir jam prasidėjo stiprūs šonkaulių skausmai, kurie, po daugelio vizitų pas specialistus, praėjo tik po poros metų.

Jos žmona, 31-erių Marisa, pridėjo: „Kelionių organizatorius „Tui“ įžūliai nesirūpina savo klientais. Aš tikrai maniau, kad mano vyras miršta, o jų klientų aptarnavimas tiesiog neegzistuoja.

REKLAMA

Grįžę iš ligoninės buvome palikti vieni. Jie su žmonių gyvenimais žaidžia rusišką ruletę – tai turi baigtis.“

Pora kartu su šimtais kitų Meksikos Riviera Maya ir Kankuno kurortuose susirgusių „Tui“ klientų kompanijai iškėlė bylą, kaip teigia „Simpson Millar“ advokatų kontora, kuri rūpinasi skundais.

„Simpson Millar“ advokatų kontoros už keliones atsakingas darbuotojas Nickas Harrisas sako: „Ponas Ch. Gillanas sirgo labai sunkiai ir jam pasisekė, kad tai nesibaigė tragiškai. Ši situacija tiesiog gėdinga.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tui“ žmones į šiuos kurortus siuntė puikia žinodami, kad jie gali užsikrėsti šia infekcija, buvo keletas viešosios sveikatos įspėjimų.

Jie turi padaryti daug daugiau, kad užtikrintų savo klientų saugumą, o klientų sveikata turi būti svarbesnė už pelną. „ „Tui“ atstovas teigė: „Kadangi šiuo metu vyksta teisėsaugos tyrimas, komentuoti būtų netinkama.

Norėtume patikinti klientus, kad nuolat stebime visus savo viešbučius, su kuriais dirbame ir laikomės saugos ir sveikatos taisyklių bei higienos normų.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų