Klaipėdietė Simona (aut. pastaba – vardas pakeistas) vieną vakarą apsilankiusi Mažvydo alėjoje, Klaipėdoje, esančioje „IKI“ parduotuvėje liko nustėrusi – sveriamos žuvies vitrinoje ji išvydo apipelijusią strimelę.
„Nusprendėme nusipirkti žuvies „IKI“ parduotuvėje ir štai ką radome, jau net apipelėjusią strimelę. Pasakius pardavėjai pareiškė, kad tai ne jos skyrius ir jai tai nerūpi. Labai nustebino požiūris į maistą, ypač, kai tai liečia žuvį. Apsukus į kitą pusę nugramdžius, dar garantuotai taps tinkama vartojimui. Juk ir galiojimas iki 28 dienos.
Ten kur viešai skelbia apie maisto šviežumą ir kokybę nelabai net skuba imti iš vitrinos. Dar bandė įrodinėti, kad tai druska, nežinau kaip nuotraukoje, bet gyvai aiškiai matosi, kad tai pelėsis. Tiesiog įdomu, ar dažnai tenka susidurti su tokiomis situacijomis?“, – rašė klaipėdietė.
Moteris pridūrė, kad po šio vaizdinio žuvies pirkti jau nebesinorėjo.
„Akivaizdžiai matėsi, kad žuvis supelijusi ir ji nebuvo kažkur kampe, kad jos nebūtų įmanoma pamatyti. Ji buvo prie visų sveriamų žuvų vitrinoje, kur aiškiai matėsi“, – priduria ji.
Žuvis išimta iš lentynos
Naujienų portalas tv3.lt susisiekė su „IKI“ komunikacijos vadove Vaida Budriene. Ji teigia, parduotuvėje šiuo metu vyksta pokalbiai su personalu, o žuvis yra išimta iš lentynos.
„Labai atsiprašome savo klientų už šį įvykį. Žuvis jau vakar vakare buvo išimta iš lentynos. Šiandien vyksta pokalbiai su parduotuvės personalu, taip pat papildomai primenamos procedūros dėl kokybės priežiūros. Susisiekta su žuvies tiekėju. Su juo taip pat aiškinamasi situacija“, – sako V. Budrienė.
Nekokybiškus maisto produktus galima grąžinti
Portalas tv3.lt primena, kur reikia kreiptis įsigijus blogus maisto produktus. Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos tvirtinimu, pirkėjai, nusipirkę blogos kokybės maisto produktus, turi teisę reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę arba grąžinti netinkamą produktą pardavėjui ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus.
Šiomis teisėmis pirkėjai gali pasinaudoti, jei turi prekės pirkimo čekį, ir tol, kol nesibaigė prekės galiojimo terminas. Netinkamos kokybės maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje. Tad pirkėjas turi nuvykti į parduotuvę, kurioje nusipirko nekokybišką maisto produktą.
Pirkėjas pardavėjui turi pateikti raštišką prašymą ir prekę. Prašyme reikėtų nurodyti prekės trūkumus ir pasirinktą reikalavimą (gauti tokią pat tinkamos kokybės maisto produktą ar atgauti sumokėtus pinigus). Prie prašymo turi būti pridedamas prekės pirkimo kvitas. Jeigu pardavėjas nesutinka su pirkėjo reikalavimais, tada jis privalo per 14 dienų pateikti išsamų, motyvuotą rašytinį atsakymą.
Nepavykus susitarti su pardavėju, pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą. Tai jis gali padaryti visą parą veikiančiu nemokama numeriu 8 800 40 403.