Viešbučių bei skrydžių rezervacijos tinklalapis „Expedia“ bendradarbiaus su „Hotwire“ ir siūlys pigios nakvynės ieškantiems internautams viešbučius rezervuoti „aklai“, rašo „msnbc.msn.com“.
Keliautojai galės rinktis iš 25000 viešbučių, kurie kambarius siūlys už maždaug pusę kainos. Vienintelis „kabliukas“ – jūs nematysite viešbučio pavadinimo, tad nežinosite, kur pakliuvote.
Recesijos metu „akloji rezervacija“ itin išpopuliarėjo. „Hotwire“ prezidentė Clem Bason tikino, jog tikimasi išlaikyti šią tendenciją, mat viešbučiai vėl pradeda kelti kainas.
Negalėdami pasirinkti viešbučio kai kurie keliautojai apsistoja tokiuose kambariuose, kuriuos anksčiau būdavo sunku parduoti.
„Expedia“ naudotojai galės pasirinkti kelionės laiką, viešbučio žvaigždučių kiekį bei miestą. „Hotwire“ sistema pateiks duomenis apie kainą bei sudarys pirkimo sutartis.