Pigių skrydžių oro linijos „easyJet“ klaidinančiai nurodė, kad „Ryanair“ skraidina keleivius į kitus miestus nei skelbiama, - vakar nusprendė reklamos standartų taryba.
Reklamos standartų taryba (RST) pažymėjo, kad „easyJet“ nepagrįstai davė suprasti, jog „Ryanair“ keleiviai, užsisakę bilietus, atsidurs klaidingame mieste.
Kaip bebūtų, ne paslaptis, kad dažniausiai „Ryanair“ keleivius nuskraidina į geroku atstumu nuo didmiesčio įsikūrusį miestelį.
„EasyJet“ kompanijos traukinio plakatas apie „Ryanair“ skelbė: Barselona = Žirona, Paryžius = Beauvais, Milanas = Bergamas, Venecija = Trevisas.
„Ryanair“ savo ruožtu pasiskundė, kad reklama buvusi „šmeižikiška“, nes toliau nuo miestų įsikūrusiuose oro uostuose yra išvystyta puiki infrastruktūra, leidžianti žmonės nesunkiai pasiekti tikrąjį miestą.
„EasyJet“ atkirto norėjusi pabrėžti, kad ji skraidinanti žmones į pirminius oro uostus, o konkuruojanti „Ryanair“ – į antrinius, kurie įsikūrę žymiai toliau nei skelbiamos skrydžių kryptys.
RST palaikė „Ryanair“ skundą ir pripažino, kad reklama gali įtikinti vartotojus, jog šie iš tikrųjų skrisią į pernelyg nutolusį oro uostą ar kitą miestą. „EasyJet“ klaidinančios reklamos ta pačia forma pažadėjo nekartoti.