Net 91,4 proc. apklausos dalyvių žinojo teisingą atsakymą – socialinio taksi funkcijos yra neįgaliųjų pavėžėjimas ir palydėjimas.
Tik 5,4 proc. dalyvavusių apklausoje spėjo, kad socialinio taksi funkcijos – maisto pristatymas, o likusieji 3,2 proc. manė, kad socialinis taksi vežioja socialinių įstaigų klientus.
Socialinis taksi – paslauga, padedanti užtikrinti negalią turinčių žmonių kelionių organizavimą į ekonominio ir socialinio užimtumo vietas (darbą, įvairias organizacijas, ligoninę, universitetą, kiną, teatrą, parduotuvę, susitikimą ir kt.).
Socialinis taksi nėra vien tik negalią turinčių žmonių vežimas, bet ir pagalba išeinant iš namų į automobilį, daiktų nunešimas, įsodinimas ir palyda. Visa tai užtikrina negalią turinčio žmogaus savarankiškumą ir nepriklausomybę nuo kitų žmonių, giminaičių. Didelis dėmesys projekte skiriamas paslaugos kokybei: automobilio vairuotojai-asistentai apmokyti būtinosios pagalbos, bendravimo ir kitų svarbių įgūdžių.
Dėkojame dalyvavusiems ir siūlome naują apklausą.