Praėjusių metų pabaigoje Rygos oro uoste pasikeitus tarifams ir mokesčiams, kilo įtarimų, kad oro bendrovėms sudaromos nevienodos sąlygos. Liepos mėnesio pradžioje „airBaltic“ išreiškė susirūpinimą, kad „Ryanair“ šiame oro uoste buvo suteiktos išskirtinės sąlygos – bendrovė moka tik pusę sumos už aptarnaujamus klientus, palyginti su „airBaltic“. Latvijos vežėjas pateikė skundą Konkurencijos tarybai ir kreipėsi į teismą, prašydamas atlyginti 6 milijonų (daugiau nei 9 mln. eurų) žalą. Dabar, žiniasklaidai gavus naujų duomenų, paaiškėjo, kad kainų skirtumai yra žymiai didesni.
„Mūsų ankstesnė prielaida buvo ta, kad Rygos oro uostas „airBaltic“ apmokestina daugiau nei dvigubai didesniais mokesčiais, palyginti su „Ryanair“ mokama suma už aptarnautą keleivį. Tačiau žiniasklaida netikėtai gavo dokumentų, kuriuose matyti, jog „Ryanair“ mokėjo tik 1 eurą už Rygos oro uoste aptarnaujamą lėktuvą, kai „airBaltic“ buvo apmokestinama iki 500 eurų mokesčiu“, - teigia bendrovės prezidentas Bertoltas Flickas. Pasak jo, tai nepriimtina, kad užsienio vežėjas gavo ir iki šiol turi išskirtines sąlygas, mokėdamas šimtus kartų mažesnius mokesčius.
„Be to, šių metų pradžioje Rygos oro uostas „airBaltic“ padvigubino antžeminio aptarnavimo mokesčius, pakėlė tranzitinių keleivių, nusileidimo mokesčius ir pristatė visiškai naują infrastruktūros mokestį. Nusprendėme sustabdyti mūsų mokėjimus oro uostui ir siekiame, kad situacija būtų išspręsta“, - pažymėjo B. Flickas.
„airBaltic“ oro uostui taip pat pasiūlė už gaunamas paslaugas atsiskaityti išankstinio mokėjimo būdu. „Raginame, kad Rygos oro uoste objektyvią tarifų ir mokesčių analizę atliktų nepriklausomi auditoriai, kad „airBaltic“ netektų dengti 90 proc. oro uosto išlaidų“, - teigė oro bendrovės prezidentas.
REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
TOLIAU SKAITYKITE
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą