Dalyviai žiemojo garaže
„Ring Challenge“ renginio organizatoriai artėjant varžyboms atrodo susirūpinę: nuo dalyvių kiekio „Nemuno žiedo“ trasa gali per siūles praplyšti. Veiksmo netrūks nuo pat ankstyvo ryto, kur Lietuvos „Time Attack“ čempionato važiavimus pradės 120 automobilių. O po pietų griaudės „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių ir „Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionatų kovos. Į pastarąsias paraiškas pateikė atitinkamai 40 ir 25 automobilių vairuotojai, kurie po du kartus varžysis 10-ies ratų sprinto lenktynėse.
Kaip ir praėjusiais metais, aršiausios kovos laukiama BMW klase vadinamoje R3000 įskaitoje, kurioje važiuoja variklius iki 3 litrų darbo tūrio turintys automobiliai. O čia populiariausi, kaip jau ir išduoda pavadinimas – BMW modeliai.
Praėjusių metų vice čempionas Aurimas Mištautas šiemet tikisi pagaliau lipti dar vienu laipteliu aukščiau ir galiausiai užsimauti tą čempiono karūną, tad visą žiemą savo laisvalaikį buvo paskyręs automobilio tobulinimui.
„Patobulinome variklį, parinkome tinkamesnį pavarų perdavimą ir šią paskutinę savaitę leidžiame automobilį reguliuodami. Iš tiesų tai tobuliname tai, ko nespėjome praėjusiais metais. Labai norisi nugalėti, tačiau dar nežinau, kaip atrodysime per lenktynes, nežinau, kokį lygį bus pasiekę varžovai. Tačiau neabejoju, kad konkurencija čia bus labai stipri“, - sakė 3 serijos BMW E46 kėbulu pilotuosiantis Aurimas Mištautas.
Jam į atlapus trasoje kabinsis praėjusių metų varžovas Danas Azikejevas, iš savo E36 kupė persėdęs į praėjusių metų čempiono Igno Domeikos hečbeką. Tik vietoje reguliavimo paskutinę savaitę Danas aktyviai darbuojasi bandydamas suspėti iki lenktynių pakeisti variklį, kuris treniruotėse su trenksmu baigė savo pasirodymą visam laikui. O senąja Dano mašina šiemet lenktyniaus į didįjį sportą po 5 metų pertraukos grįžtantis Izidorius Paukštys, pagal treniruočių rezultatus rodantis, kad taip pat kovos dėl pergalės.
Lenktyniaus dviem automobiliais
Čempiono titulo po nesėkmingo avarijomis paženklinto praėjusio sezono ištroškęs ir Mantas Matukaitis, „Dynami:t Energy racing by C-Bet“ BMW M3 E46 aplipdęs nuo GT klasės automobilių pasiskolintu aerodinaminiu paketu ir sumontavęs sekvencinę „Samsonas Motorsport“ pavarų dėžę.
Negana to, sportininkas šiemet stengsis užsėsti ir ant dar vienos čempiono kėdės galingesnėje galingiausioje R3000+ kategorijoje. Po pirmųjų lenktynių vos išlipęs iš BMW jis iš karto šoks į naują, 7 litrų V8 variklį turintį „Chevrolet Corvette Z06“ automobilį ir tada jau gins „Dynami:t Energy racing by Baltic Petroleum“ garbę.
O R3000+ įskaitoje Mantui teks kovoti su bene daugiausia Lietuvoje turinčiu „DHL Racing“ komandos lenktynininku Ramūnu Čapkausku, važiuosiančiu geltonuoju „Cupra TCR“ Bolidu. Ramūnas taip pat nori čempiono titulo. Jau pernai tik per plauką netapęs čempionu įrodė, kad su priekine ašimi varomu hečbeku gali vaikytis dvigubai galingesnius už save. Savo sugebėjimus prie vairo jis jau praėjusį savaitgalį spėjo pademonstruoti dominuodamas pirmosiose „TCR Baltic“ lenktynėse Rygoje.
Į šias peštynes vėl bandys veltis Edvinas Einikis su išskirtine, apie 500 AG pasiekiančia „Audi S4“. Sportininkas iš Panevėžio papildomai į automobilį įmontavo daug greičiau nei senoji mechaninė dirbančią dviejų sankabų DSG pavarų dėžę.
„Labai noriu iškovoti prizinę vietą. Visada to norėjau, tačiau šiemet jaučiu, kad esu pakankamai stiprus dėl jos kovoti. Tokį ir tikslą užsibrėžiau – podiumą. Noriu per lenktynes nesugesti, o važiuodamas darysiu viską, kad lėkčiau greitai“, - trumpai ir aiškiai savo strategiją pristatė Edvinas Einikis.
Nauja įskaita vairuotojo talentui parodyti
„Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionate taip pat atsiranda nauja BMW2500 mono įskaita. Tai reiškia, kad visi dalyviai lenktyniaus visiškai techniškai identiškais BMW automobiliais su 2,5 litro varikliais, naudos standartines detales ir niekaip techniškai negalės tobulinti mašinos. Automobilių pajėgumas bus identiškas, tad gerą pasirodymą čia lems tik vairuotojo įgūdžiais.
Tikimasi, kad ši klasė, kuriai nereikia didelio biudžeto išaugs į dideles lenktynes, kurios galiausiai užaugins ne vieną čempioną. Į šią įskaitą persikrausto jau ir kitų klasių lyderiai. Štai vienas greičiausių R3000 klasės sportininkų Marius Survilas pardavė savo ilgus metus tobulintą BMW E30 ir nusipirko 2005 metų gamybos standartinė 3 serijos sedaną. Sudėjo saugos lankus ir kitą įrangą, lėks varžytis su kitais tokios pat galios BMW.
„Man patinka idėja lenktyniauti su lygiaverte technika. Norėtųsi, kad ši klasė taptų stipri ir konkurencinga, dėl to stengiuosi lenktyniauti nuo pat pradžių. Jau išbandžiau naują techniką, ji važiuoja kiek kitaip nei ankstesnis R3000 klasei pritaikytas E30. Kiek mažiau galios, kitokie pavarų perdavimai ir nėra aerodinamikos. Klasės taisyklės labai griežtos, nedaug ką galima keisti, tad teks prisitaikyti ir stengtis kaip įmanoma efektyviau išnaudoti tai, kas yra“, - komentavo Marius Survilas.
Kačerginės „Nemuno žiede“ varikliai griaudės nuo pat ankstyvo ryto, kai „Time Attack“ dalyviai suks greičiausius savo ratus. Didžiosios sprinto lenktynių kovos prasidės per pietus ir tęsis iki pat vėlyvo vakaro. Kad lenktynių entuziastai galėtų atvykti visai dienai su šeimomis, organizatoriai numatė papildomų pramogų tiek vaikams, tiek suaugusiems. Renginys bus mokamas, išankstiniai bilietai po 7 eurus platinami „Paysera“ bilietų platinimo platformoje. Renginio dieną jie kainuos 10 eurų.