Už šį istorinį pasiekimą reikėtų dėkoti 120 kWh talpos ličio jonų baterijoms, kurių dėka „Pininfarina Battista“ išvysto sunkiai suvokiamą 1900 AG ir 2300 Nm sukimo momentą.
Taip pat reikėtų paminėti, jog elegantiškų ir aerodinamiškų formų superautomobilis pasiūlys Formulės 1 bolidams būdingą akceleraciją. Gamintoja teigia, jog paspaudę akceleratoriaus pedalą iki dugno, iki 100 km/val. įsibėgėsite per maždaug 2 sekundes ir 300 km/val. pasieksite per mažiau nei 12 sekundžių. Ir visai tai pasieksite darydami neužgauliodami poliarinių šeškų.
Neseniai iš pelenų prisikėlusi „Pininfarina“ bandys susigrąžinti praeities šlovę. Naujieji bendrovės valdytojai siekia ne tik bendradarbiauti su kitais gamintojais bei padėti jiems sukurti įspūdingo grožio mašinas. Jie taip pat nori atsikąsti didžiulio ir sotaus pyrago dalį, kurį šiuo metu dalinasi „Ferrari“, „Porsche“, „Rimac“, „McLaren“ ir kiti super lygos žaidėjai.
Į Indijos pramonės giganto rankas patekusi „Pininfarina“ planuoja pagaminti maždaug 150 elektromobilio vienetų. Kiekvienas „Battista“ egzempliorius kainuos po maždaug 2 mln. eurų.
Stulbinančiai greitas superautomobilis buvo sukurtas bendradarbiaujant su elektromobilių genijais – „Rimac“. Būtent jie šiam automobiliui teikia elektros architektūrą, kuri maitina keturis elektros motorus.
Efektyviai veikiantys elektros motorai bei elektros jėgainė, Italijoje gimusiam kupė su pilnai įkrautomis baterijomis eis nuvažiuoti maždaug 450 kilometrų distanciją. Tai nėra itin daug, bet ir nėra labai mažai. Vargu ar bent vienas „Battista“ pirkėjas su šiuo automobiliu norėtų leistis į 1000 ar 2000 kilometrų kelionę.