• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmoji parodos diena Ženevoje atrodo šiek tiek chaotiškai. Maždaug kas 15 - 30 minučių, skirtinguose gamintojų stenduose įvyksta spaudos konferencijos, kuriose pristatomi nauji modeliai, kalbama apie konkretaus gamintojo ateitį. Didžioji dauguma spaudos konferencijų būna užpildytos, tačiau ne sausakimšos. Tuo tarpu „McLaren“ spaudos konferencija buvo užpildyta žmonių, kurie norėjo iš arti pamatyti naujausią kompanijos modelį - „720S“. 
Tad kodėl viso pasaulio žurnalistai bandė vienas kitam lipti per galvas, jog galėtų pamatyti naują „McLaren“ kūrinį? Pagrindinė priežastis, jog tai yra visiškai naujas modelis. Atsižvelgiant į tai, jog „McLaren“ automobilių pramonės mąstai yra mažo slieko dydžio, sukurti visiškai naują modelį gali ne kiekvienas tokio kalibro gamintojas.
„McLaren 720S“ komponuotė išliko ištikima superautomobiliams - tai galiniais ratais varomas, per vidurį variklį turintis automobilis, kaip ir „McLaren 650S“, tačiau sąsajos su senuoju modeliu čia ir baigiasi. „McLaren 720S“ turi visiškai naują, iš anglies pluošto pagamintą važiuoklę, naujutėlę „Monocage II“ vardu pavadintą struktūrą, iš anglies pluošto ir aliuminio pagamintas kėbulo detales.
Kompanijos atstovų teigimu, tuščias automobilis sveria 1283 kilogramus. Tai maždaug 20 kilogramų mažiau už „McLaren 650S“. Vien nauja pakabos sistema sveria 16 kilogramų mažiau negu senuosiuose „McLaren“ modeliuose.
Didžiausia naujovė - variklis. „720S“ taps pirmuoju gamintojo modeliu, kuris bus aprūpintas 4,0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystys 720 arklio galių ir 770 Nm sukimo momentą.
Iki 100 km/val. „720S“ įsibėgės vos per 2,9 sekundės, nuo  0 iki 200 km/val. per 7,8 sekundės ir turėdamas pakankamai ilgą tiesiąją, pasieks 341 km/val. maksimalų greitį.
Taip pat reikėtų paminėti automobilio stabdžių sistemos efektyvumą. Nuo 200 iki 0 km/val. automobilis sustos nuriedėjęs vos 117 metrų.

GALERIJA


Pirmoji parodos diena Ženevoje atrodo šiek tiek chaotiškai. Maždaug kas 15 - 30 minučių, skirtinguose gamintojų stenduose įvyksta spaudos konferencijos, kuriose pristatomi nauji modeliai, kalbama apie konkretaus gamintojo ateitį. Didžioji dauguma spaudos konferencijų būna užpildytos, tačiau ne sausakimšos. Tuo tarpu „McLaren“ spaudos konferencija buvo užpildyta žmonių, kurie norėjo iš arti pamatyti naujausią kompanijos modelį - „720S“. 
Tad kodėl viso pasaulio žurnalistai bandė vienas kitam lipti per galvas, jog galėtų pamatyti naują „McLaren“ kūrinį? Pagrindinė priežastis, jog tai yra visiškai naujas modelis. Atsižvelgiant į tai, jog „McLaren“ automobilių pramonės mąstai yra mažo slieko dydžio, sukurti visiškai naują modelį gali ne kiekvienas tokio kalibro gamintojas.
„McLaren 720S“ komponuotė išliko ištikima superautomobiliams - tai galiniais ratais varomas, per vidurį variklį turintis automobilis, kaip ir „McLaren 650S“, tačiau sąsajos su senuoju modeliu čia ir baigiasi. „McLaren 720S“ turi visiškai naują, iš anglies pluošto pagamintą važiuoklę, naujutėlę „Monocage II“ vardu pavadintą struktūrą, iš anglies pluošto ir aliuminio pagamintas kėbulo detales.
Kompanijos atstovų teigimu, tuščias automobilis sveria 1283 kilogramus. Tai maždaug 20 kilogramų mažiau už „McLaren 650S“. Vien nauja pakabos sistema sveria 16 kilogramų mažiau negu senuosiuose „McLaren“ modeliuose.
Didžiausia naujovė - variklis. „720S“ taps pirmuoju gamintojo modeliu, kuris bus aprūpintas 4,0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystys 720 arklio galių ir 770 Nm sukimo momentą.
Iki 100 km/val. „720S“ įsibėgės vos per 2,9 sekundės, nuo  0 iki 200 km/val. per 7,8 sekundės ir turėdamas pakankamai ilgą tiesiąją, pasieks 341 km/val. maksimalų greitį.
Taip pat reikėtų paminėti automobilio stabdžių sistemos efektyvumą. Nuo 200 iki 0 km/val. automobilis sustos nuriedėjęs vos 117 metrų.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų