„Niro Plug-in Hybrid“: visureigio praktiškumas ir mažos emisijos
Ženevos automobilių parodoje pirmą kartą viešai prisistatęs naujasis „Niro Plug-in Hybrid“ įrodo, kad įmanoma suderinti padidinto pravažumo automobiliams būdingą praktiškumą bei dizainą ir maksimalų ekonomiškumą. „Niro“ bus pirmas automobilis rinkoje, atspindintis dvi reikšmingas tendencijas: kylančius „plug-in“ tipo hibridinių modelių pardavimus (prognozuojama, kad iki 2023 m. šių modelių pardavimai pasaulyje išaugs iki 600 000 vnt. per metus) bei dar labiau augantį kompaktinių visureigių populiarumą.
Naujasis „Niro Plug-in Hybrid“ pardavimo atstovybes Europoje pasieks 2017 m. trečiąjį ketvirtį. Pirkėjai galės rinktis ekonomišką 1,6 l GDI („gazoline direct injection“) variklį, derinamą su 8,9 kW didelės talpos ličio-polimerų baterijos paketu. Naujausi „Kia“ hibridiniai modeliai – puikus inžinierių ambicingų siekių sumažinti CO2 emisijų lygį iki mažiau nei 30 g/km (New European Driving Cycle) įrodymas.
Naujosios „plug-in“ hibridinės technologijos turėjo minimalią įtaką „Niro“ praktiškumui ir turtingai komplektacijai. Automobilio didelės talpos baterijų paketas yra sumontuotas po 324 l talpos bagažinės grindimis ir po galine sėdynių eile, taigi dėl baterijos nereikėjo aukoti salono erdvės. Papildomas „Towing Pack“ priekabų vilkimo paketas, kuris yra išties retai sutinkamas hibridinių automobilių klasėje, leidžia vilkti krovinius, kurių svoris neviršija 1300 kg.
„Niro Plug-in Hybrid“ gali pasigirti stabdžių regeneracijos technologija – automobiliui stabdant ar riedant, jo baterija kraunasi. Modelis taip pat turi naująją „Eco Driving Assistant“ („Eco DAS“) sistemą, kuri, atsižvelgdama į situaciją, pataria vairuotojui, kaip vairuoti dar ekonomiškiau. „Eco DAS“ paketui priklauso „Coasting Guide Control“ (CGC) ir „Predictive Energy Control“ (PEC) technologijos, kurios taip pat rūpinasi ekonomiškesniu važiavimu. Lietimui jautriame informacinės sistemos ekrane vairuotojas gali matyti baterijos įkrovimo lygį ir artimiausias jos įkrovimo vietas.
„Optima Sportswagon Plug-in Hybrid“: praktiškumas
Drauge su „Niro“ hibridiniu modeliu Ženevos automobilių parodą savo debiutui pasirinko ir antrasis „Kia“ hibridas – „Optima Sportswagon Plug-in Hybrid“. Antrąjį šių metų ketvirtį pardavimų pradžią skelbsiantis hibridinis modelis pasižymi tradiciniam „Optima Sportswagon“ modeliui būdingu praktiškumu ir ypatingu ekonomiškumu, kurį padeda sukurti „Optima Plug-in Hybrid“ sedano, pristatyto 2016 m., hibridinė sistema.
Naujasis modelis buvo sukurtas specialiai Europos rinkai. Savo privalumų sąraše jis turi erdvią, 440 l talpos bagažinę, kuri 133 litrais didesnė už „Optima Plug-in Hybrid“ sedano bagažinę. Automobilyje įmontuotas ekonomiškas 2,0 l keturių cilindrų „Nu“ GDI variklis, 50 kW galios elektros variklis ir 11,26 kWh ličio jonų polimerų baterijų paketas. Išvystydamas bendrą 205 AG galią ir maksimalų 375 Nm sukimo momentą naujasis „Sportswagon Plug-in Hybrid“ modelis leidžia, naudojantis vien „švaria“ elektros energija, įveikti daugiau nei 60 km atstumą. Degalų ekonomiškumas ir įspūdingas praktiškumas padidins „Optima“ galimybes tiek tarp privačių, tiek tarp juridinių pirkėjų.
Naujasis hibridinis modelis būsimiems pirkėjams gali pasiūlyti 8,0 colių lietimui jautrų informacinės sistemos ekraną bei „Android Auto™“ ir „Apple CarPlay™“ technologijas. Automobilio naujieji šeimininkai taip pat gali tikėtis „Kia Connected Services“ sistemos su integruota „TomTomTM“ navigacine sistema, taigi vairuotojai visada bus informuoti apie eismo situaciją pasirinktame maršrute, greičio fiksavimo kameras ir artimiausias orų prognozes. „Optima Sportswagon Plug-in Hybrid“ įrangos paketui priklauso belaidė išmaniojo telefono įkrovimo sistema bei efektyvios aktyvaus saugumo technologijos.