Parodoje buvo demonstruojamos kelios skirtingos „Stelvio“ modifikacijos : „First Edition“, kurios ratus suka 2,0 litrų, 280 arklio galių išvystantis benzininis motoras ir dvi „Super“ modifikacijos, kurių ratus suka 180 arba 210 arklio galių išvystantys dyzeliniai 2,2 litro motorai. Šios trys modifikacijos labai lengvai apibūdina „Stelvio“ variklių gamą : 1 benzininis ir 2 dyzeliniai motorai. Nepriklausomai nuo pasirinkto variklio, automobilis bus poruojamas tik su 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara.
Parodoje taip pat buvo demonstruojama ir pati pajėgiausia modelio versija - „Stelvio QV“, kuri nuo konvejerio pradės riedėti šių metų pabaigoje. Į „BMW X5M“ ir „Porsche Macan Turbo“ žaidimų aikštelę bandysiantis patekti visureigis naudos 2,9 litro, 6 cilindrų motorą, kuris pajėgs išvystyti 505 arklio galias ir 600 Nm sukimo momentą. Suporuotas su keturių varančiųjų ratų pavara, talpus visureigis iki 100 km/val. įsibėgės tik per 3,9 sekundės. Atrodo, kad „Alfa Romeo“ sukūrė sportiškų kupė žudiką.
Parodos metu taip pat buvo diskutuojama apie „Alfa Romeo Giulia“ universalo ir kupė modelių likimą. Anksčiau buvo pasirodę pranešimų, jog „Alfa Romeo“ planuoja Ženevoje pristatyti „Giulia“ universalą ir kupė, tačiau šiuos gandus paneigė itališkų automobilių gamintojos vadovas Reidas Biglandas. Vadovo teigimu, universalo projektas nebuvo nutrauktas, bet sustabdytas. Šiuo metu „Alfa Romeo“ planuoja pristatyti keletą naujų modelių, kurie šią markę atstovautų svarbiausiuose segmentuose. Kai ši užduotis bus įvykdyta, tuomet pasaulį išvys ir papildomos tam tikrų modelių modifikacijos. Tad ko „Alfa Romeo“ fanai gali tikėtis artimiausioje ateityje? Iki 2020 metų išvysime du SUV tipo modelius ( vienas mažesnis, kitas didesnis už Stelvio), pilnavertį „Alfa Romeo 166“ įpėdinį, kompaktišką hečbeką, kupė ir kabrioletą.