Per „Bugatti Veyron“ gamybos laikotarpį pasirodė ne vienas panašaus kalibro automobilis, tačiau pasak „Bugatti“ atstovų, kuriant tokį modelį svarbiausia buvo ne greitis ar variklio galia, bet dėmesys detalėms. Žmonės, galintys sau leisti tokį automobilį, reikalauja aukščiausio lygio prabangos, surinkimo kokybės, išskirtinių detalių, komforto ir kas be ko - greičio.
„Bugatti Chiron“ tikrai nebus tas automobilis, kuris turi per silpną jėgainę. 8.0 litrų benzininis motoras išvysto 1500 arklio galių (anksčiau buvo skelbta, jog jis išvysto 1485 arklio galias) ir 1599 Nm sukimo momentą. Suporuotas su keturių varančiųjų ratų sistema, prabangiausias pasaulyje superautomobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 2.4 sekundės ir pasieks 420 km/val. greitį.
„Bugatti“ inžinieriai tikina, jog realus šio automobilio greitis yra maždaug 460 km/val., tačiau, kol kas, norint pasiekti tokį greitį nėra saugu. Vis dėlto, nenustebtume, jeigu po vienerių ar dviejų metų „Bugatti“ pristatytų versiją, kuri galėtų pasiekti 440 ar net 450 km/val. greitį.
Prancūziškos kilmės gamintojas žada iš viso pagaminti 500 „Chiron“ vienetų.
GALERIJA
Noriu daugiau naujienų iš Ženevos automobilių parodos!