Tradiciškai, padidinto pravažumo universalai nuo standartinio modelio skiriasi aukštesne prošvaisa, naujomis iš plastiko pagamintomis kėbulo apdailos detalėmis, naujo dizaino priekiniais ir galiniais buferiais.
Techninė automobilio dalis nuo standartinio „Passat“ nesiskiria niekuo. „Passat Alltrack“ bus komplektuojamas su puikiai pažįstamais „VAG“ koncerno varikliais. Benzininių variklių gamoje bus du motorai, išvystantys 150 arba 220 arklio galių. Dyzelinių variklių gamoje - trys agregatai, o tiksliau 2.0 litrų dyzelinis motoras su trejais galios lygiais : 150, 190 ir 240 AG.
Priklausomai nuo variklio, automobilis gali būti komplektuojamas su mechanine arba su „DSG“ pavarų dėže. Priekinių arba keturių varančiųjų ratų sistema.
Užsisakius modelį su keturių varančiųjų ratų sistema - nustebsite išvydę mygtuką su užrašu „Off-Road“. Elektronikos kontroliuojama keturių varančiųjų ratų pavara nuolatos stebės ratų sukibimą su keliu ir koreguos akceleratoriaus ir stabdžių jautrumą, automatiškai įjungs nuokalnės nusileidimo sistemą.
„Passat Alltrack“ prekyboje pasirodys šių metų vasarą ir kainuos nuo maždaug 30 tūkst. eurų.