„Regera“ vardu pavadintas hibridinis automobilis iš esmės yra gausiai modifikuotas „Koenigsegg Agera“ modelis. Švedai pakeitė automobilio išvaizdą, sumažino „Regera“ svorį ir sumontavo pakraunamo hibrido technologiją.
„Regera“ hibridinę jėgainę sudaro 5.0 litrų, 8 cilindrų benzininis variklis su dvejomis turbinomis ir keletas elektrinių motorų. Vidaus degimo variklis išvysto 1100 arklio galių, tuo tarpu elektriniai motorai prideda 400 arklio galių.
Kaip ir dauguma hibridinių automobilių, taip ir „Regera“ sugeba į priekį važiuoti naudodama tik elektrinių motorų pagalba. Nors „Koenigsegg“ nesako kokį atstumą „Regera“ gali nuvažiuoti naudodama tik baterijose esančia energija, tačiau super-automobilių gamintojos atstovai užtikrina, jog atstumas yra didesnis už daugelį tikrų elektromobilių.
O dabar laikas pribloškiančioms charakteristikoms. Kadangi „Regera“ turi 1500 arklio galių pasižyminčia hibridine jėgaine ir sveria mažiau nei 1600 kilogramų, švediškas super-automobilis iki 400 km/val. įsibėgėja per mažiau nei 20 sekundžių. Nuo 150 iki 250 km/val. - tik 3.2 sekundės.
Vis dar nemėgstate hibridinių automobilių?