Regera
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „Regera“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „Regera“.
Automobilis be tradicinės pavarų dėžės : ranka pasiekiama realybė ar tik dar viena iliuzija?
Variklis ir pavarų dėžė yra vieni svarbiausių ir brangiausių automobilio komponentų, tačiau superautomobilių gamintoja „Koenigsegg“ mano, jog netrukus ateis metas, kai automobiliai galės atsisakyti tradicinių pavarų dėžių, kurių kūrimas, gamyba ir priežiūra retkarčiais būna per brangi ar komplikuota.
„Koenigsegg“ kompanijos inžinieriai labai daug dėmesio skiria naujoms technologijoms, inovacijoms, kurios palengvintų ir taip sudėtingą automobilio komponentų veikimo procesą.
Ženeva 2016 : „Koenigsegg Regera“
Daugelis parodos lankytojų, tik įėję į didžiulius parodos rūmus, keliavo tiesiai į „VAG“ koncerno stendą, kuriame buvo pristatomas visiškai naujas „Bugatti Chiron“.
1500 arklio galių jėgainę turintis automobilis sužavėjo ne vieną parodos lankytoją, tačiau kitame parodos rūmų gale įsikūrusiame „Koenigsegg“ markės stende stovėjo taip pat svarbi naujiena, kurios nepastebėti neįmanoma.
„Koenigsegg Regera“ - hibridinę jėgainę turintis superautomobilis.
Artimesnė pažintis su naujausiu „Koenigsegg“ modeliu
Ar įmanoma suvaldyti automobilį, kurio jėgainė turi 2000 Nm sukimo momentą? „Žinoma“ - atsakysite Jūs. Tačiau ar tokį automobilį galima suvaldyti, kai už lango stūkso sniego pusnys, o kelias padengtas ledu?
„Koenigsegg Regera“ - naujausias Švedijos superautomobilių gamintojos kūrinys, kuris nuo savo brolių skirsis ne tik išvaizda, konstrukciniais sprendimais, bet ir varikliu bei pavarų dėže. Hibridinę jėgainę turintis superautomobilis neturi tradicinės pavarų dėžės.
Ženeva 2015 : „Koenigsegg Regera“ - 1500 arklio galių turintis hibridas
„Porsche 918 Spyder“, „La'Ferrari“, „McLaren P1“ - naujos kartos super-automobiliai, kurie išnaudodami šiuolaikines technologijas sugeba būti ne tik greitesni už savo pirmtakus, bet ir truputėlį ekonomiškesni ir draugiškesni gamtai. Nors kuro sąnaudos ir Co2 emisija super-automobilių savininkams nelabai rūpi, tačiau norint žaisti automobilių industrijos aikštelėje, kiekvienas gamintojas privalo atsižvelgti į tam tikrus Europos Sąjungos reikalavimus.