• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelis parodos lankytojų, tik įėję į didžiulius parodos rūmus, keliavo tiesiai į „VAG“ koncerno stendą, kuriame buvo pristatomas visiškai naujas „Bugatti Chiron“. 
1500 arklio galių jėgainę turintis automobilis sužavėjo ne vieną parodos lankytoją, tačiau kitame parodos rūmų gale įsikūrusiame „Koenigsegg“ markės stende stovėjo taip pat svarbi naujiena, kurios nepastebėti neįmanoma.

Daugelis parodos lankytojų, tik įėję į didžiulius parodos rūmus, keliavo tiesiai į „VAG“ koncerno stendą, kuriame buvo pristatomas visiškai naujas „Bugatti Chiron“. 
1500 arklio galių jėgainę turintis automobilis sužavėjo ne vieną parodos lankytoją, tačiau kitame parodos rūmų gale įsikūrusiame „Koenigsegg“ markės stende stovėjo taip pat svarbi naujiena, kurios nepastebėti neįmanoma.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Koenigsegg Regera (2)


„Koenigsegg Regera“ - hibridinę jėgainę turintis superautomobilis. Ryškiai raudona spalva nudažytas automobilis buvo sukurtas ne tam, jog galėtų pažeminti „Chiron“ savo namų teritorijoje, o tam, jog visam pasauliui parodytų ką gali padaryti pakankamai mažytė kompanija.
„Regera“ turi 5.0 litrų, 8 cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 1100 arklio galių.Tuo tarpu automobilyje sumontuota trys elektriniai motorai ( du šalia galinių ratų ) išvysto papildomus 700 arklio galių.
Į vieną kumštį suėmus vidaus degimo variklį ir elektros motorus, švediškas superautomobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 2.8 sekundės, 0 - 200 km/val. įsibėgėti per 6.6 sekundės ir 0 - 300 km/val. įsibėgėti vos per 10.9 sekundės.

REKLAMA

Koenigsegg Regera (3)


„Koenigsegg“ kompanijos atstovų teigimu, maksimalus automobilio greitis sieks 410 km/val. Nors jis yra mažesnis už „Bugatti Chiron“, tačiau jis yra ribojamas elektronikos. Pašalinus ribotuvą ir suradus tinkamas padangas, ir atlikus tam tikrus pakeitimus, maksimalus „Regera“ greitis galėtų siekti 440 km/val.
Palyginus su koncepciniu automobiliu, kurį „Koenigsegg“ pademonstravo praėjusiais metais, serijinei gamybai paruoštas modelis turi daugiau kaip 3000 įvairiausių pakeitimų. Pavyzdžiui, interjeras dabar neprimena kosminio erdvėlaivio ir atrodo tinkamas sėdėti ne tik nykštukams, bet ir normaliems žmonėms.
Švedai ruošiasi pagaminti tik 80 šio modelio vienetų. Vienas „Regera“ egzempliorius kainuos 1.8 mln. eurų.

GALERIJA



Noriu daugiau naujienų iš Ženevos automobilių parodos!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų