Norėdami pamatyti kaip veikia ši pavarų dėžė ir kiti „Regera“ komponentai, turėsite pasižiūrėti žemiau esantį, Timo Burtono (a.k.a Shmee150) vaizdo klipą, kuriame šis vaikinas apžvelgs kiekvieną smulkiausią detalę ir kartu su „Koenigsegg“ įkūrėju ir vadovu papasakos kas tai per žvėris ir kodėl šiam automobilyje panaudoti sprendimai bus pritaikyti kitų markių modeliuose.
Norėtume priminti, jog šis automobilis turi 5.0 litrų, 8 cilindrų benzininį variklį su dvejomis turbinomis. Vien benzininis variklis išvysto maždaug 1100 arklio galių esant 7800 aps/min. ir 1280 Nm sukimo momentą esant 2700 - 6170 aps/min.
Tuo tarpu net trys elektros motorai išvysto 700 arklio galių ir 900 Nm sukimo momentą.
Ar įmanoma suvaldyti automobilį, kurio jėgainė turi 2000 Nm sukimo momentą? „Žinoma“ - atsakysite Jūs. Tačiau ar tokį automobilį galima suvaldyti, kai už lango stūkso sniego pusnys, o kelias padengtas ledu?
„Koenigsegg Regera“ - naujausias Švedijos superautomobilių gamintojos kūrinys, kuris nuo savo brolių skirsis ne tik išvaizda, konstrukciniais sprendimais, bet ir varikliu bei pavarų dėže. Hibridinę jėgainę turintis superautomobilis neturi tradicinės pavarų dėžės. Tiesą sakant - automobilis net neturi normalios pavarų dėžės. „Koenigsegg Regera“ turi hidraulinę jungtį, kuri imituoja tradicinės automatinės pavarų dėžės darbą.
Ar įmanoma suvaldyti automobilį, kurio jėgainė turi 2000 Nm sukimo momentą? „Žinoma“ - atsakysite Jūs. Tačiau ar tokį automobilį galima suvaldyti, kai už lango stūkso sniego pusnys, o kelias padengtas ledu?
„Koenigsegg Regera“ - naujausias Švedijos superautomobilių gamintojos kūrinys, kuris nuo savo brolių skirsis ne tik išvaizda, konstrukciniais sprendimais, bet ir varikliu bei pavarų dėže. Hibridinę jėgainę turintis superautomobilis neturi tradicinės pavarų dėžės. Tiesą sakant - automobilis net neturi normalios pavarų dėžės. „Koenigsegg Regera“ turi hidraulinę jungtį, kuri imituoja tradicinės automatinės pavarų dėžės darbą.