Laimei sportininkai buvo teisingai prisirišę daugiataškiais saugos diržais, o saugos lankai užkirto kelią salono erdvės deformacijoms. Lenktynininkus apžiūrėję medikai konstatavo, kad jokių traumų nei pilotas, nei šturmanas nepatyrė. Didžiausias nuostolis – nepataisomai sumaitotos mašinos „geležys“ ir prieš startą pasibaigusios lenktynės.
Saulius su Aisvydu po trijų Lietuvos ralio čempionato etapų užėmė 5-ają vietą neoficialioje BMW įskaitoje.
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas
Ketvirtadienio vakare, likus parai iki oficialaus „Žemaitijos ralio“ starto, testiniame greičio ruože skaudžią avariją patyrė Sauliaus Venclovo ir Aisvydo Paliukėno ekipažas.
Pasak šioje kelio atkarpoje dirbusių teisėjų, BMW M3, atitinkantį 5-osios įskaitos techninius reikalavimus, vairavę vaikinai, lėkdami maždaug 150 km/val. greičiu po „nuliniu“ laikomo kairio posūkio išslydo į dešinį kelkraštį ir kliudė masyvų kelmą. Nuo itin stipraus smūgio buvo deformuotas visas automobilio kėbulas.
Ketvirtadienio vakare, likus parai iki oficialaus „Žemaitijos ralio“ starto, testiniame greičio ruože skaudžią avariją patyrė Sauliaus Venclovo ir Aisvydo Paliukėno ekipažas.
Pasak šioje kelio atkarpoje dirbusių teisėjų, BMW M3, atitinkantį 5-osios įskaitos techninius reikalavimus, vairavę vaikinai, lėkdami maždaug 150 km/val. greičiu po „nuliniu“ laikomo kairio posūkio išslydo į dešinį kelkraštį ir kliudė masyvų kelmą. Nuo itin stipraus smūgio buvo deformuotas visas automobilio kėbulas.